Manipulator / Kdo in kje izloča

Vodnik po štajerski WC-jih

GC
MLADINA, št. 41, 10. 10. 2000

Že skoraj dve leti nas v toaletnih prostorih ljubljanskih gostinskih lokalov spremljajo oglasni panoji, ki jih je tjakaj postavil WC-net. Oglaševanje je očitno zelo uspešno, saj so nas pisoarji prepričevali med drugim tudi, da je sreča v naših rokah. Za tovrstno oglaševanje so se začele zanimati večje oglaševalske agencije, zamisel pa je s štajerskega konca. Tako nam je v roke prišlo propagando gradivo Secret mreže, ki po štajerskih WC-jih nastavlja tovrstne oglasne panoje. Akcije so se lotili zelo resno, saj so popisali populacijo v vseh za to dejavnost zanimivih lokalih. Skrbno delo bi morda lahko izšlo kot vodnik po štajerskih lokalih, tako da bi morebitni gostje iz drugih delov države, pa tudi tujci vedeli, v kakšen gostinski lokal vstopajo.

ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?


Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay.

Tedenski zakup ogleda člankov
> Za ta nakup se je potrebno .


Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine. Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje.


GC
MLADINA, št. 41, 10. 10. 2000

Že skoraj dve leti nas v toaletnih prostorih ljubljanskih gostinskih lokalov spremljajo oglasni panoji, ki jih je tjakaj postavil WC-net. Oglaševanje je očitno zelo uspešno, saj so nas pisoarji prepričevali med drugim tudi, da je sreča v naših rokah. Za tovrstno oglaševanje so se začele zanimati večje oglaševalske agencije, zamisel pa je s štajerskega konca. Tako nam je v roke prišlo propagando gradivo Secret mreže, ki po štajerskih WC-jih nastavlja tovrstne oglasne panoje. Akcije so se lotili zelo resno, saj so popisali populacijo v vseh za to dejavnost zanimivih lokalih. Skrbno delo bi morda lahko izšlo kot vodnik po štajerskih lokalih, tako da bi morebitni gostje iz drugih delov države, pa tudi tujci vedeli, v kakšen gostinski lokal vstopajo.

Tako v mariborskem lokalu Večerko izločke puščajo predvsem športniki, motoristi in nogometaši vseh starosti, v lokalu RTM uslužbenci regionalnega centra RTV Mb in rekreativci, v Coctailu nogometaši Maribora Teatanica (Čipi, Bozgo ...), podjetniki in pari, v Totem Rotovžu predvsem ljudje z višje- in visokošolsko izobrazbo in finančno dobro situirani, v Piramidi uslužbenci Večera, SDK, banke, poslovneži in drugi. V ptujski Croni hodijo na WC poslovneži ob sklepanju pogodb in gostje iz bližnjega Tuša, v UNI-ju v Zlatoličju najdemo vaščane in tranzitne goste, gasilce in nogometaše, v Bingu v Slovenski Bistrici pa delavce, mlade in vojake. Klub Astra v Celju je namenjen stalnim in prehodnim gostom - hazarderjem, v Ameriki so podjetniki in drugi ter rokometaši. Na Ravnah se v lokalu Krivograd zbirajo zahtevni gostje, poslovneži, podjetniki, prehodni turisti, vrhunski športniki in domačini. Če pa bi radi srečali slovenske poslance, bo treba obiskati murskosoboškega Amerikanca, kjer tamkajšnje WC-je poleg znanih osebnosti iz parlamenta obiskujejo še mladina, poslovneži in policisti ...

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si.

Delite članek: