22. 1. 2001 | Mladina 3
Oče podaril hčerko upokojencem
Kaj imata skupnega miss in pošta Slovenije
"Poštarica" Maša
© Borut Krajnc
Že kronanje za najlepšo v deželi tej je končni cilj marsikatere mladenke, ki se podaja na lepotne odre širom po naši deželi. Žal pa sam naslov ne pomeni, da je lepotici utrta pot posuta z denarjem in uspehi. Prej je to odvisno od njihove poslovne iznajdljivosti. In železo se vendar mora kovati, dokler je vroče ...
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
22. 1. 2001 | Mladina 3
"Poštarica" Maša
© Borut Krajnc
Že kronanje za najlepšo v deželi tej je končni cilj marsikatere mladenke, ki se podaja na lepotne odre širom po naši deželi. Žal pa sam naslov ne pomeni, da je lepotici utrta pot posuta z denarjem in uspehi. Prej je to odvisno od njihove poslovne iznajdljivosti. In železo se vendar mora kovati, dokler je vroče ...
Da pa je lahko naslov samo ena izmed stopnic v uspešni poslovni poti, kaže naša trenutna miss, Maša Merc. Njena poslovna praksa, da se razteguje na ministrskih zofah ali podeljuje zlate peteline in z lepoto mami poglede, se po osvojitvi naslova nadaljuje. V zvišani prestavi, bi lahko dejali.
Tako je zgodaj v začetku novembra podpisala pogodbo s Pošto Slovenije, s katero naj bi zaslužila več kot 500 tisoč tolarjev. Med pogodbenimi obveznostmi so bili nastopi na srečanjih poštnih upokojencev, zabavala je ostarele pismonoše ter uslužbence v Celju in Mariboru, v duhu sodelovanja s Pošto pa se je prikazala na pohorski Zlati lisici, na promocijah novih znamk in še kje.
Ves posel ne bi bil nič posebnega, če njen oče, Vinko Merc, ne bi bil namestnik generalne direktorice Pošte Slovenije, Marije Ribič! Kot je povedala pooblaščena za stike z javnostmi, Megi Jarc, je Pošta želela doseči "še večjo odmevnost dogodkov oziroma zbuditi pozornost". Gotovo je Maša s svojimi nastopi pripomogla k uveljavitvi te monopolne blagovne znamke.