13. 2. 2001 | Mladina 6
Črni fond ali abonmaji, ki ne veljajo
Prodajali so karte za neobstoječe sedeže
Ko se zmaguje, sedeži niso pomembni
© Marko Jamnik
Končno smo tudi v Sloveniji dobili pravi športni derbi. Košarkarski sladokusci so lahko videli na delu Union Olimpijo in Krko Telekom, ekipi, ki tekmujeta tudi v obeh elitnih evropskih tekmovanjih. Zato tudi ne preseneča, da je bilo zanimanje za tekmo zelo veliko. Kljub televizijskemu prenosu so bile karte razprodane in nemalo ljubiteljev košarke je ostalo pred Halo Tivoli. Takih prizorov si recimo na nogometnih derbijih med Mariborom in Olimpijo še ni moč predstavljati. Očitno pa je nastala situacija, ki bi je bili veseli v vsakem drugem klubu, presenetila vodilne ljudi pri našem najbogatejšem klubu. V dvorani je bilo toliko gledalcev, da jih je kar nekaj moralo sedeti tudi po stopnicah, kar je po evropskih standardih strogo prepovedano.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
13. 2. 2001 | Mladina 6
Ko se zmaguje, sedeži niso pomembni
© Marko Jamnik
Končno smo tudi v Sloveniji dobili pravi športni derbi. Košarkarski sladokusci so lahko videli na delu Union Olimpijo in Krko Telekom, ekipi, ki tekmujeta tudi v obeh elitnih evropskih tekmovanjih. Zato tudi ne preseneča, da je bilo zanimanje za tekmo zelo veliko. Kljub televizijskemu prenosu so bile karte razprodane in nemalo ljubiteljev košarke je ostalo pred Halo Tivoli. Takih prizorov si recimo na nogometnih derbijih med Mariborom in Olimpijo še ni moč predstavljati. Očitno pa je nastala situacija, ki bi je bili veseli v vsakem drugem klubu, presenetila vodilne ljudi pri našem najbogatejšem klubu. V dvorani je bilo toliko gledalcev, da jih je kar nekaj moralo sedeti tudi po stopnicah, kar je po evropskih standardih strogo prepovedano.
Pri Unionu Olimpiji pravijo, da je bilo v dvorani za 4000 ljudi prisotnih 4500 gledalcev, čeprav očividci pravijo, da jih je bilo morda še več. Modri šefi so se odločili, da bodo kljub velikemu zanimanju za ogled tekme dveh najmočnejših slovenskih košarkarskih moštev in redko videnega spektakla 1612 kart razdelili med osnovnošolce, z namenom popularizirati košarko med najmlajšimi. Pohvale vredna gesta. Zaradi tega naj bi prodali samo 550 kart (!!!), saj so ostali prostori rezervirani za tiste ljubitelje košarke, ki so kupili sezonske karte, za kar so morali odšteti 50 tisoč tolarjev. Vendar so bili ti kupci tokrat ravno najbolj nezadovoljni, saj sedežni red ni veljal, če so sploh dobili sedež.
Zato je recimo Jos Zalokar (njegovo podjetje ima kar štiri letne karte) napisal Radu Lorbeku, direktorju KK Union Olimpija, odprto pismo, v katerem opozarja. "Karte za iste sedeže, s katerimi imam najboljši pregled nad igro, kupujem že vrsto let. Ad hoc spreminjanje oziroma ukinjanje veljavnosti sedežnega reda je sprejemljivo le za ljudi, ki so o tem obveščeni pred nakupom karte in se v primeru nestrinjanja z vašo odločitvijo lahko odločijo, da karte pač ne bodo kupili. Jaz sem s plačilom nemajhne vsote za celoletno karto upravičen do vsakokratne uporabe istega sedeža." Edinkrat, ko bi bil smiseln sedežni red v državnem prvenstvu, ta ni veljal. Nekaj srečnežev, ki so bili brez karte in se niso takoj odpravili domov, so jo pozneje lahko kupili, ko se je ugotovilo, da ne bo vseh imetnikov sezonskih kart. Torej so prodali isti sedež dvakrat. Zanimivo pa je, da je seštevek prodanih, podarjenih in sezonskih vstopnic 4062, kar pomeni, da je bilo prodanih več kot samo 550 kart, kot so nam posredovali podatek pri Unionu Olimpiji. In kar je lahko najbolj sumljivo, morda so kljub vsemu prodali več kart, kot pravijo. O.K., saj ima vsak klub črni fond. Sicer pa - si predstavljate, da bi na tak način ignorirali letne karte pri madridskem Realu? Na naslednji tekmi bi imeli bojkot navijačev.