Nočni servis

S čim nas vabijo reklame za vroče linije

Domišljija na vrhuncu

Domišljija na vrhuncu

Odkar komercialne televizije program končujejo med dvanajsto in pol eno zjutraj, so reklame za vroče linije bolj opazne. Oglaševanje linij 090 je verjetno najbolj preprosta oblika reklamiranja: v ozadju ambientalna glasba, za vse enaka, v ospredju pa fotografije deklet, prav take, kot jih videvate v avtomehaničnih delavnicah. Kar je še kar naivno. Namreč menda res niti najbolj potrebni možaki ne verjamejo, da se jim bo na drugi strani telefona za 156 tolarjev na minuto oglasila dvojnica Pamele. Tako kot bi gospodinje verjele, da pralni prašek lahko bleščeče čisto lahko opere vso tisto packarijo.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,5 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje:

Domišljija na vrhuncu

Domišljija na vrhuncu

Odkar komercialne televizije program končujejo med dvanajsto in pol eno zjutraj, so reklame za vroče linije bolj opazne. Oglaševanje linij 090 je verjetno najbolj preprosta oblika reklamiranja: v ozadju ambientalna glasba, za vse enaka, v ospredju pa fotografije deklet, prav take, kot jih videvate v avtomehaničnih delavnicah. Kar je še kar naivno. Namreč menda res niti najbolj potrebni možaki ne verjamejo, da se jim bo na drugi strani telefona za 156 tolarjev na minuto oglasila dvojnica Pamele. Tako kot bi gospodinje verjele, da pralni prašek lahko bleščeče čisto lahko opere vso tisto packarijo.

Tuje vroče reklame vabijo s slogami, ki jih vzdihajoče podajajo bujna dekleta. Pri nas pa ne - slogani so samo napisani. In tu je povod našega zanimanja za vroče reklame. Poleti je vse navduševal slogan 090: "Hej, hej, hej, kdor ne kliče, ni Slovenc!" Izjemen oglaševalski dosežek, saj je združeval takratno fuzbalsko norijo in primarno potrebo vsakega moškega, vse skupaj cepljeno na nacionalno osnovo. Uspeh zagotovljen. Ta legendarni slogan linij 090 je res težko ponoviti, toda v zadnjem času so si pisci vročih reklamnih sporočil dali duška in postregli z nekaj neverjetnimi domislicami, ki bodo vsekakor prepričale pohotne nočne ptiče. Ob kreativni eksploziji vročih sloganov je napis "Najboljša linija Slovenije 2000" patetičen poskus pridobivanja klientov. Za hitre in stiskaške je na voljo linija, kjer bejbi vabi: "Hej, ali ne vidiš, da te želim? V eni minuti bova gotova." Za obotavljajoče je slogan: "Malo mi pomagaj, da bom strastna, hitra in učinkovita." S poudarkom na učinkovita. Za fetišistične hribolazce: "Visoke petke zvišujejo akcijo. Pokliči in mi pomagaj do vrha." Za vodilni kader: "Za zahtevne petičneže. Naj kvaliteta 24 ur." Za štromarje pa je oglas, ki poziva s sloganom "Visoka napetost" nad razgaljeno zadnjico gospodične, in puščico, usmerjeno naravnost v zadnjično odprtino. Da se avtomehaniki ne bi počutili odrinjene, jih bejbi povabi: "Narediva obvezni servis v nočni izmeni od 22h do 6h." Za nedefinirane: "Z jezikom znam tako dobro, da ne boš nikoli pozabil ali pozabila." Univerzalna pa je številka: "Mala številka za velike fante." Rajcig.