13. 2. 2001 | Mladina 6
Nočni servis
S čim nas vabijo reklame za vroče linije
Domišljija na vrhuncu
Odkar komercialne televizije program končujejo med dvanajsto in pol eno zjutraj, so reklame za vroče linije bolj opazne. Oglaševanje linij 090 je verjetno najbolj preprosta oblika reklamiranja: v ozadju ambientalna glasba, za vse enaka, v ospredju pa fotografije deklet, prav take, kot jih videvate v avtomehaničnih delavnicah. Kar je še kar naivno. Namreč menda res niti najbolj potrebni možaki ne verjamejo, da se jim bo na drugi strani telefona za 156 tolarjev na minuto oglasila dvojnica Pamele. Tako kot bi gospodinje verjele, da pralni prašek lahko bleščeče čisto lahko opere vso tisto packarijo.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?