5. 3. 2001 | Mladina 9
Milijoni za brezplačno glasilo
MOL letno nameni mestnemu glasilu prek 49 milijonov tolarjev
Vsaka slovenska občina, teh je kar nekaj, ima poleg župana ali županje tudi svoje glasilo. Tu se da največkrat prebrati, kako je župan ali županja oh in sploh, kako je občina izdajateljica najboljša občina na svetu, njihova edina težava pa je država, ki jih ovira pri razvoju. Nič drugače ni niti z našo največjo občino Mestno občino Ljubljana (MOL). Glasilo MOL se imenuje Ljubljana, ki pa po vsebini nič ne izstopa od glasil ostalih slovenskih občin. Če smo rekli, da po vsebini ne izstopa, pa je čisto drugače, ko se začnemo pogovarjati o številkah. Ljubljančani so morali za lanska štiri glasila, dve številki sta bili dvojni, odšteti kar neverjetnih 49,444.590 tolarjev.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
5. 3. 2001 | Mladina 9
Vsaka slovenska občina, teh je kar nekaj, ima poleg župana ali županje tudi svoje glasilo. Tu se da največkrat prebrati, kako je župan ali županja oh in sploh, kako je občina izdajateljica najboljša občina na svetu, njihova edina težava pa je država, ki jih ovira pri razvoju. Nič drugače ni niti z našo največjo občino Mestno občino Ljubljana (MOL). Glasilo MOL se imenuje Ljubljana, ki pa po vsebini nič ne izstopa od glasil ostalih slovenskih občin. Če smo rekli, da po vsebini ne izstopa, pa je čisto drugače, ko se začnemo pogovarjati o številkah. Ljubljančani so morali za lanska štiri glasila, dve številki sta bili dvojni, odšteti kar neverjetnih 49,444.590 tolarjev.
Očitno zadovoljni z opravljenim delom so se mestni veljaki odločili, da bodo tudi letos izdatno podprli Glasilo Ljubljana, saj so izdajanju glasila namenili spet spodobnih 49.820.000 tolarjev. Tudi letos nameravajo izdati šest številk. Poleg novinarjev, fotografov in urednice Nade Šumi glasilo daje delo tudi podjetju Simčič in drugi d. n. o., ki skrbi za trženje občinskega časopisa.
Lani je to podjetje na račun 106.000 izvodov, kolikor jih brezplačno razdelijo ljubljanskim gospodinjstvom, za šest številk iztržilo "bednih" 5,998.750 tolarjev. Ta denar pa se po besedah Gregorja Kosa, ki na MOL-u skrbi za stike z javnostmi, vrne nazaj v proračun. Simčič in drugi naj bi pri tem zaslužili 30 odstotkov ali 2,570.000 tolarjev. Kdo bo tržil letošnje dosežke občinskega glasila, se še ne ve, ker še ni bilo javnega razpisa. Glede na številke lahko upravičeno pričakujemo nekaj več, tako pri vsebinskem delu kot tudi pri denarju, ki se vrne v proračun. Samo spomnimo se, kakšno je bilo namreč isto glasilo v desničarski ljubljanski polpretekli zgodovini in kako so se nanj (poleg nekaterih redkih novinarjev) najbolj razburjali ravno tisti, ki sedaj izdajajo svoje navijaško skrpucalo.