7. 5. 2001 | Mladina 18
Zoom pred SLO - JUG
Nogomet - kralj gledanosti po Evropi
Boj za najvišji rating tv-gledanosti in s tem prodaja najdražjega oglaševalskega prostora sta povsod po svetu neusmiljena, s tem pa si roke manejo razni merilci javnega mnenja, ki z različnimi metodami bojda natančno ugotavljajo gledanost določenih oddaj. Najbolj zanesljiva metoda naj bi bila telemetrija, ki naj bi natančno pokazala, kaj kdo od izbranega publikuma gleda v določenem trenutku. V Sloveniji gledanost s telemetrijo meri AGB-IRM v 215 gospodinjstvih, po podatkih, ki jih je moč najti na svetovnem spletu, pa je prvo četrtletje (kljub veliki krizi oddaje) še vedno pripadlo Galuničevemu Zoomu, saj naj bi ga v eni izmed oddaj gledalo kar 27,50 odstotka gledalcev.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?