30. 7. 2001 | Mladina 30
Pomembne številke - samo za vas
Pomembno je biti dober, pa ni težko biti neumen
Brezmejna "človekoljubnost"
Sredi poletja vlada pravo pomanjkanje najrazličnejših praznikov, ko nam ne zmanjka razlogov za nakupe. Tudi na dom hodijo ponujat koledarje, čestitke in vrečke, ob nakupu katerih povsem mimogrede prispevate tolar ali (nekaj) sto za dober namen: za revne, za uboge ali za lačne študente.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
30. 7. 2001 | Mladina 30
Brezmejna "človekoljubnost"
Sredi poletja vlada pravo pomanjkanje najrazličnejših praznikov, ko nam ne zmanjka razlogov za nakupe. Tudi na dom hodijo ponujat koledarje, čestitke in vrečke, ob nakupu katerih povsem mimogrede prispevate tolar ali (nekaj) sto za dober namen: za revne, za uboge ali za lačne študente.
Potem pa pri vas sredi poletja pozvonita prijazni gospe, ki vam ponujata plastificiran kartonček formata A4, na katerem so zapisane Pomembne številke za področno kodo 02. Od veterinarjev do toplotne oskrbe - zbirka telefonskih številk, ki so se v zadnjem desetletju kar nekajkrat zamenjale, na enem listu. Ustvarjalcem je uspelo s programom za namizno založništvo zložiti na oko zabaven izdelek, čeprav to verjetno ni bil glavni namen.
Nekaterim se zdi zadeva uporabna, našo pozornost pa je pritegnil pripis na kartončku, da z nakupom prispevamo v sklad humanitarne in dobrodelne dejavnosti. In tudi na računu opozorilo, da "po 45. členu nismo zavezanci za DDV". Ob imenu podjetja, ki se ubada s posredništvom pri prodaji raznovrstnih izdelkov, ni ne davčne številke ne naslova. Zgolj podatek o lanskih prihodkih iz poslovnega registra - znesek je nižji od milijona tolarjev.
Gospe sta sicer povedali, da gre v omenjeni sklad sto tolarjev (od tristo). Glede na skrivnosten račun in hitrico, s katero sta se odpravili, pa lahko posumimo, da gre za še en sklad, kjer pomoč dobrih ljudi ne doseže pravih naročnikov. Kot pravi pregovor: dobri in neumni sta brata ...