Ni denarja za gledalce

Nogometnih prenosov ni zaradi slabih izidov

Kako si stabilizacijo in varčevanje, podkrepljeno s strogim nadzorom plačevanja naročnine, predstavljajo na slovenski nacionalni televiziji, je več kot jasno. Višja naročnina, manj programa za gledalce.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,5 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje:

Kako si stabilizacijo in varčevanje, podkrepljeno s strogim nadzorom plačevanja naročnine, predstavljajo na slovenski nacionalni televiziji, je več kot jasno. Višja naročnina, manj programa za gledalce.

Medtem ko na RTV SLO za prihodnost že trepetajo tisti najbolj gledljivi na drugem programu, so za presenečenje poskrbeli še tisti iz športnega uredništva. Ker je slovenski državni prvak Maribor Branik zapravil vse možnosti za napredovanje v tretji krog kvalifikacij za ligo prvakov (tudi pred tekmo z Rangersi je imel zgolj pičle teoretične možnosti glede na sestavo obeh moštev), so se v športnem programu odločili, da ne bodo prenašali povratne tekme.

Pretveza -"Zaradi slabega izida in prevelikih finančnih zahtev za prenos tekme iz Glasgowa"-, s katero so nam postregli na RTV SLO.

Toda ali se nam obeta prihodnost, v kateri potemtakem ne bomo gledali denimo evropskega prvenstva v košarki, če se našim slučajno zalomi že na prvi tekmi. O kakšnih slabših reprezentancah ali klubih raje niti ne pomišljamo, po tej logiki pa tudi ne bo prenosa skupine A v hokeju, kjer se našim hokejistom obeta vloga topovske hrane.

Na drugi strani ima RTV SLO kljub vsemu še dovolj sredstev za kakšnih 600, kot je ugotovil novi direktor Aleks Štakul, preseženih delavcev, ki se potem kot duhovi vlačijo po RTV-hiši ali še raje po okoliških bifejih. Ali pa za medijske projekte, kot je statična TV-panorama slovenskih turističnih krajev, ki jo trži Vojko Golob z "nekonkurenčne" TV 3.