13. 8. 2001 | Mladina 32
Slovenija brez avtocest
Diletantski turistični vodniki
Imamo res tako malo avtocest?
Zadnja odmevnejša kadrovska zamenjava vlade je bil odstavitev direktorice Slovenske turistične organizacije (STO) Barbare Gunčar. Že ob njenem imenovanju je bilo precej dvomov, ali je sploh primerna za ta položaj. Slovenski turistični delavci se sicer na veliko ukvarjajo z različnimi "nacionalnimi" programi, kako zadržati mimobežne turiste vsaj za dan ali dva v Sloveniji, če ne že za daljše obdobje. Vse skupaj pa ni nič drugega kot kopija podobnih programov iz tujine.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
13. 8. 2001 | Mladina 32
Imamo res tako malo avtocest?
Zadnja odmevnejša kadrovska zamenjava vlade je bil odstavitev direktorice Slovenske turistične organizacije (STO) Barbare Gunčar. Že ob njenem imenovanju je bilo precej dvomov, ali je sploh primerna za ta položaj. Slovenski turistični delavci se sicer na veliko ukvarjajo z različnimi "nacionalnimi" programi, kako zadržati mimobežne turiste vsaj za dan ali dva v Sloveniji, če ne že za daljše obdobje. Vse skupaj pa ni nič drugega kot kopija podobnih programov iz tujine.
Tako se kar kopičijo nekakšni turistični vodniki, glede na znak STO imajo tudi njihov žegen in naj bi bi promovirali Slovenijo. Večina pa je bolj ali manj narejena precej pomanjkljivo. Ali pa celo naravnost škandalozno.
Med slednje sodi Turistični vodnik po Sloveniji, ki ga izdaja mariborsko podjetje Petindvajset, d. o. o. V njem so sicer nekateri avtorski potopisni teksti, drugi so zgolj prepisani iz propagandnih materialov z interneta, višek vsega pa je karta Slovenije.
Vsak tujec, ki bi se hotel orientirati po tem zemljevidu, bi se lahko v teh krajih izgubil. Kljub temu da Slovenija, sicer z rahlo zamudo, gradi avtocestni križ, po karti sodeč avtoceste ne obstajajo. Tako na karti ne obstaja niti avtocesta med Mariborom in Vranskim niti avtocesta na Goriškem, prav tako pa še niso zgradili ljubljanske obvoznice. Avtorji se sicer hvalijo, da je jim je uporabo slovenskega turističnega logotipa dovolila STO. Slednja pa očitno podeljuje svoje simbole, in celo sredstva očitno brez preverjanj, kaj kdo z njimi sploh počne. Kakšen je njihov kriterij, pa nam na STO težko pojasnijo, saj je bila zato pristojna direktorica, ki pa je sredi turistične sezone morala zapustiti svoj položaj.