3. 9. 2001 | Mladina 35
Zakon je zakon
Posrečene metafore kot neplačana reklama
Da je zakon zakon, ve vsak državljan, ki ne prečka rdeče ceste pri rdeči luči. Pred dnevi pa je bil v Odmevih TVS prispevek, v katerem je novinar Uroš Slak postavil vprašanje, kako je s spoštovanjem zakonov pri nas. A propos obnašanju vlade do odškodnin zaradi suše. Janez Kopač je rekel, da je nerealno, da bi vse, kar je zakon obljubil, tudi izpolnili. Opa, ali to pomeni, da tudi nam, navadnim državljanov ni treba plačevati dohodnine, čeprav tako piše v zakonu? Ne, seveda ne. Pravni strokovnjaki so bili nasprotnega mnenja. Albin Igličar s Pravne fakultete v Ljubljani je bil zelo nazoren "Stari izreki so že, da je predvsem zakon treba spoštovati, stari Latinci so rekli ... čeprav je zakon krut, ampak je zakon, in če se morda spomnite tiste duhovite reklame za laško pivo 'Laško je zakon'. Se pravi zakon pomeni neko vrednoto, nekaj, kar je treba izvajati, nekaj, kar izpolnjuje nazadnje tisto človekovo potrebo po varnosti in predvidljivosti." Simpatičen pedagoški pristop, to z metaforami, ki plastično ponazori pravno definicijo zakona in reklamni slogan postavi ob bok nesmrtnim latinskim izrekom.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?