11. 9. 2001 | Mladina 36
Lisice, pajki in inkasanti
Ljubljanski meščani "menjajo" navade
Ker so bile v zadnjem času v javnosti glasne debate o krčenju preobširne javne uprave in racionalizaciji birokracije, nas je zanimalo, koliko manj ljudi so za davkoplačevalski denar zaposlili na ljubljanski mestni občini ob uvajanju novega odloka o cestnoprometni ureditvi.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
11. 9. 2001 | Mladina 36
Ker so bile v zadnjem času v javnosti glasne debate o krčenju preobširne javne uprave in racionalizaciji birokracije, nas je zanimalo, koliko manj ljudi so za davkoplačevalski denar zaposlili na ljubljanski mestni občini ob uvajanju novega odloka o cestnoprometni ureditvi.
Presenečeni ugotavljamo, da se spričo drastičnega ukrepa število javnih uslužbencev ni kaj bistveno skrčilo. Po preverjanju na različnih naslovih smo prišli do podatka, da je Ljubljana bogatejša za devetindvajset mestnih redarjev, ki na kraju samem ugotavljajo prekrške. Pomaga jim tudi enaindvajset študentov, prodajalcev parkirnih listkov. Pa osem usposobljenih delavcev za odklepanje in vklepanje lisic, ki jih bo kmalu več, saj bodo začeli obratovati štiriindvajset ur na dan. S pajkom se prevaža trinajst šoferjev, vključno z delovodjo. V blagajni, ki je odprta na Trgu republike, prodajajo prodajalci v treh izmenah, prav tako na Cesti dveh cesarjev, kamor pajek odpelje avto.
Seveda so tu še policisti in pa mestni uradniki, ki se ukvarjajo s problematiko prometa ... Število ljudi, ki se ukvarja z nepravilnim parkiranjem, je torej tolikšno, da se vsekakor veliko na sporen način pridobljenega denarja potroši le za pokritje plač, honorarjev, lepih uniform in kap ... O kakršnikoli gradnji zadostnih javnih parkirnih površin, ki bi po možnosti omogočale celo brezplačno parkiranje, pa sploh ni govora. Kako bodo pa živeli omenjeni, če bo parkiranje cenejše ...
V okolici mestne hiše pa pešci še vedno ugotavljajo, da bodo strožji prometni ukrepi veljali le za navadne smrtnike, saj redarji mirne vesti spuščajo "limuzine", s katerimi se prevažajo mestni svetniki, v prepovedano območje ...