Gregor Cerar

1. 10. 2001  |  Mladina 39

Modne zapovedi nogometnih klubov...

ali globalizacija športnih dresov

Vroča majčka

Vroča majčka
© Marko Jamnik

Večina slovenskih nogometnih klubov bolj ali manj životari in so precej srečni, če naletijo na kakšnega altruističnega donatorja, ki jim zastonj ponudi dobavo športnih dresov ali pa vsaj nekaj kompletov. Spomnimo se samo agonije z dresi nogometašev Olimpije, ki so jim po prekinitvi sponzorskih odnosov morali zamenjati drese. Igrali so v različnih kombinacijah dresov, ki jim je bila skupna zgolj zelena barva. Podobna zgodba je z reprezentanco, le da tam računajo, da jim bo kdo poleg dresov primaknil še manjšo vsotico denarja. Veliko boljše bo, če se bodo naši uvrstili na svetovno prvenstvo. Potem se bo našel kakšne sponzor tipa Adidas, ki je pred evropskih prvenstvom prodal kar nekaj dresov slovenske reprezentance. Sedaj za najbolj vroč dres v Sloveniji velja Olimpijin Kelmejev dres s Cimetovo14 na hrbtu.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 3,7 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

 
Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

  • Tedenski zakup ogleda člankov
    3,7 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

  • Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 14 EUR dalje: