Janja Prešern

 |  Mladina 43

Umazani očka

Končno pralne praške reklamirajo tudi moški

Gospodinjec

Gospodinjec
© Marko Jamnik

Včasih človek res težko verjame svojim očem. Ali v mojem primeru ušesom, ko mi je prijateljica zaupala, da je videla reklamo za pralni prašek, na kateri ni ženske. Sprva nisem verjela. Reklama za pralni prašek brez ženske je tako kot ženski časopis brez horoskopa. Ali tako kot sončen dan brez sonca. Ali tako kot računalnik brez urejevalnika besedil. Ali tako ... skratka, pralni prašek in ženska v reklami sta nedeljiva celota. Tako so nam vsaj dopovedovali leta in leta. Še huje ... po reklamah za pralni prašek oz. takrat še za pralno milo se imenujejo tudi "ženske nadaljevanke", ali soap opere, ali limonade, ali v južnoameriški varianti tv-novele. Kemični koncerni so namreč še v radijskih časih soapk pralna sredstva reklamirali prav med napetimi ljubezenskimi zgodbami in jih, ko so ugotovili, da so izjemno priljubljene, celo v celoti sponzorirali. Kar je bil hud udarec za enakopravnost med spoloma.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,2 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 15,8 EUR dalje: