29. 10. 2001 | Mladina 43
Umazani očka
Končno pralne praške reklamirajo tudi moški
Gospodinjec
© Marko Jamnik
Včasih človek res težko verjame svojim očem. Ali v mojem primeru ušesom, ko mi je prijateljica zaupala, da je videla reklamo za pralni prašek, na kateri ni ženske. Sprva nisem verjela. Reklama za pralni prašek brez ženske je tako kot ženski časopis brez horoskopa. Ali tako kot sončen dan brez sonca. Ali tako kot računalnik brez urejevalnika besedil. Ali tako ... skratka, pralni prašek in ženska v reklami sta nedeljiva celota. Tako so nam vsaj dopovedovali leta in leta. Še huje ... po reklamah za pralni prašek oz. takrat še za pralno milo se imenujejo tudi "ženske nadaljevanke", ali soap opere, ali limonade, ali v južnoameriški varianti tv-novele. Kemični koncerni so namreč še v radijskih časih soapk pralna sredstva reklamirali prav med napetimi ljubezenskimi zgodbami in jih, ko so ugotovili, da so izjemno priljubljene, celo v celoti sponzorirali. Kar je bil hud udarec za enakopravnost med spoloma.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?