Bakterija Trigi

Celostna podoba nogometašev in navijačev

Trigi

Trigi

V preteklih dneh sta obleke dobili dve športni reprezentanci - zimski olimpijci in nogometaši. Za prve bi lahko rekli, da so tako nevpadlivo trendi, v prijetnih barvah, ravno prav za zimsko športno središče. Za druge pa ...

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,5 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje:

Trigi

Trigi

V preteklih dneh sta obleke dobili dve športni reprezentanci - zimski olimpijci in nogometaši. Za prve bi lahko rekli, da so tako nevpadlivo trendi, v prijetnih barvah, ravno prav za zimsko športno središče. Za druge pa ...

Nogometna zveza Slovenije je za enotno prepoznavno podobo slovenskih nogometašev pooblastila agencijo Arih, ki je med drugim sicer še pod drugim imenom "vzbrstela" tudi tiste štiri cvetke, ki so postale slovenski turistični simbol, pa pravzaprav nihče ne ve, kaj naj bi z njimi počel. Razen nogometnih navijačev, ki so na evropskem prvenstvu preplavili nizozemske ulice, oblečeni v bele majice s tem cvetličnim simbolom. Pa še to verjetno zato, ker so jih dobili skupaj s kupljeno vstopnico. In s tem naredili nekaj za promocijo svoje male domovine. Samo ni jasno, ali je imelo večji učinek pijansko petje na trgih ali bele majice s pisanimi flekci.

Zdaj pa so se promotorji določili, da se bodo stvari lotili strokovno in kampanjsko. Odprli bodo celo trgovino s kar tridesetimi različnimi promocijskimi artikli. In glede na ceno potovanj na svetovno prvenstvo upamo, da bo vsa grupa odredov navijačev dobila popolno bojno opremo. Vključno s kapo, ki je nekaj takega kot partizanska titovka s tremi grebeni, ki simbolizirajo Triglav. Pa majice s Trigijem, maskoto slovenske reprezentance. Trigi (saj veste, Triglav - Trigi) je v kopačke obuta režeča se krogla z irokezo v obliki Triglava. Na prvi pogled je mešanica M&M bombona in animacije za bakterije iz kakšne poljudne oddaje o prenosljivih boleznih. Čeprav so oblikovalci to razložili kot maskoto, ki "simbolizira upanje, da Slovenci na SP ne bodo le kokoši, ampak petelini ali zmaji". Vsemogočni jezik marketinga. Za veličastnost navijaških rekvizitov je poskrbela tudi Alja Brglez, vrhovna slovenska piarovka, ki je za POP TV izjavila, da so navijači največji in najcenejši oglaševalski pano za promocijo Slovenije in da jih bodo tako oblečene kazale vse televizije sveta. Ne dvomimo. Namreč - za navijače je značilno, da so kreativno oblečeni, da sicer nosijo (tudi) barve reprezentance, vse ostalo pa je pisano, prineseno iz vseh logov. Enotno oblečeni navijači, še posebno z agresivnimi triglavskimi črtami na majicah in našpičenimi kapami, ki se bodo drli Kdor ne skače, ni Slovenc bodo res kot horda poblaznelih podalpskih jelenov in zato nedvomno zanimiva televizijska obskurnost. In ob njih bodo hokejisti, ki tudi gredo na svetovno prvenstvo z novo celostno podobo - mimogrede, so zelo šik - delovali kot elegantne antilope.