Gregor Cerar

 |  Mladina 11

Vsega so krive stevardese

Zgolj prestrukturiranje in ne varčevanje

"Nova navodila. Lahko pa se mirno pritožite upravi." Približno tako je Adriina stevardesa na progi London-Ljubljana nagovorila precej nejevoljne potnike v ekonomskem razredu, ki so zaman prosili za slovensko dnevno časopisje. Ali pa za žgane pijače, ki so jim še do nedavna pripadale. Zgolj kozarec vina ali piva.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,5 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje:

Gregor Cerar

 |  Mladina 11

"Nova navodila. Lahko pa se mirno pritožite upravi." Približno tako je Adriina stevardesa na progi London-Ljubljana nagovorila precej nejevoljne potnike v ekonomskem razredu, ki so zaman prosili za slovensko dnevno časopisje. Ali pa za žgane pijače, ki so jim še do nedavna pripadale. Zgolj kozarec vina ali piva.

Drastični varčevalni ukrepi največjega slovenskega letalskega prevoznika ali zgolj posnemanje trenutno komercialno bolj uspešnih letalskih družb tipa Ryan air, ki potnikom ponujajo zgolj prevoz. Adria je lani končala leto brez dobička, svoje je prispeval tudi 11. september. Komercialni direktor Adrie Bojan Sodnik nam je povedal, da gre za nesporazum, saj naj bi stevardese napačno interpretirale navodila. Gre bolj za prestrukturiranje določenih storitev. Več poslovnemu, manj ekonomskemu razredu.

Časnik Delo je tako na voljo le poslovnežem, ostalim pa le, če ostane kakšen izvod. Poleg tega so naročili tudi Finance, ki bodo na voljo spet le poslovnežem. Ostalo časopisje pa tudi tistim s cenejšimi kartami. Ukinili pa so Slovenske novice. Delo je poleg Financ najdražji dnevnik, saj naj bi Adrio mesečno stal kar 3 milijone tolarjev oz. 36 milijonov tolarjev letno. V ekonomskem razredu so ukinili tudi "miniaturice" z žganimi pijačami. Prav tako nameravajo podobne ukrepe uvesti tudi z obroki. Na kratkih razdaljah obrokov ne razdeljujejo niti tako eminentne letalske družbe, kot je Lufthansa. Sodnik pravi, da ne gre za varčevalne ukrepe, temveč bodo nekje nekaj odvzeli, nekaj pa nekaj dodali. Letalska vozovnica za poslovni razred je pač v povprečju trikrat dražja od ekonomskega. Adria sicer namerava rezati stroške, toda to naj se potnikom ne bi poznalo. Nabavili bodo novega dobavitelja hrane, novo kargo službo ...