Podvojeni oglas

Kako prihraniti z jumbo plakatom

Enaki ideji

Enaki ideji
© Marko Jamnik

Poplava velikih oglasov ob cestah še ne pomeni, da so vse reklame kakovostne ali inovativne. V veliki večini se s panojev naključnim pasantom nasmihajo pomanjkljivo oblečene manekenke, ki ponujajo vse od zobne paste do traktorske gume. Za uspešno reklamiranje je dovolj že mladenka v bikiniju.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,5 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje:

Enaki ideji

Enaki ideji
© Marko Jamnik

Poplava velikih oglasov ob cestah še ne pomeni, da so vse reklame kakovostne ali inovativne. V veliki večini se s panojev naključnim pasantom nasmihajo pomanjkljivo oblečene manekenke, ki ponujajo vse od zobne paste do traktorske gume. Za uspešno reklamiranje je dovolj že mladenka v bikiniju.

Slovenski oglaševalci in podjetja, ki se reklamirajo, pa so nedavno izrazito pomanjkanje idej prikazali na najbolj možen očiten način. Ob slovenskih cestah sta se pojavila dva skorajda identična oglasa, ki pa pozivata h kupovanju popolnoma različnih artiklov.

Podjetje Mestna optika in tekstilna firma Kroj sta si namreč zaželela, da bi ju zastopal isti model. Da bi bila mera še bolj zvrhana, sta za osnovo vzela kar isto sliko. V Brezovici pa so ju postavili celo skupaj. Obe firmi smo hoteli pobarati, ali morda tako tesno sodelujeta ali ju je le za nos potegnila oglaševalska kompanija. Medtem iz Kroja sploh ni bilo odziva, so nam na Mestni optiki celo zagrozili, da o tej temi ne smemo pisati ...