19. 3. 2002 | Mladina 11
Podvojeni oglas
Kako prihraniti z jumbo plakatom
Enaki ideji
© Marko Jamnik
Poplava velikih oglasov ob cestah še ne pomeni, da so vse reklame kakovostne ali inovativne. V veliki večini se s panojev naključnim pasantom nasmihajo pomanjkljivo oblečene manekenke, ki ponujajo vse od zobne paste do traktorske gume. Za uspešno reklamiranje je dovolj že mladenka v bikiniju.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
19. 3. 2002 | Mladina 11
Enaki ideji
© Marko Jamnik
Poplava velikih oglasov ob cestah še ne pomeni, da so vse reklame kakovostne ali inovativne. V veliki večini se s panojev naključnim pasantom nasmihajo pomanjkljivo oblečene manekenke, ki ponujajo vse od zobne paste do traktorske gume. Za uspešno reklamiranje je dovolj že mladenka v bikiniju.
Slovenski oglaševalci in podjetja, ki se reklamirajo, pa so nedavno izrazito pomanjkanje idej prikazali na najbolj možen očiten način. Ob slovenskih cestah sta se pojavila dva skorajda identična oglasa, ki pa pozivata h kupovanju popolnoma različnih artiklov.
Podjetje Mestna optika in tekstilna firma Kroj sta si namreč zaželela, da bi ju zastopal isti model. Da bi bila mera še bolj zvrhana, sta za osnovo vzela kar isto sliko. V Brezovici pa so ju postavili celo skupaj. Obe firmi smo hoteli pobarati, ali morda tako tesno sodelujeta ali ju je le za nos potegnila oglaševalska kompanija. Medtem iz Kroja sploh ni bilo odziva, so nam na Mestni optiki celo zagrozili, da o tej temi ne smemo pisati ...