8. 10. 2002 | Mladina 40
Avtobusni varnostnik
V nočnih urah je na progi številka 11 varnostnik
Varnost je po besedah mestnih veljakov ena največjih vrlin naše prestolnice. S pridiganjem o beli Ljubljani in brezbrižnih sprehodih po starem delu mesta so bile nabrane številne svetniške točke.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
8. 10. 2002 | Mladina 40
Varnost je po besedah mestnih veljakov ena največjih vrlin naše prestolnice. S pridiganjem o beli Ljubljani in brezbrižnih sprehodih po starem delu mesta so bile nabrane številne svetniške točke.
Toda Ljubljana ni tako nedolžna, kot jo predstavljajo mestne oblasti. Pred časom je bil na Čopovo ulico nameščen varnostnik, ki naj bi skrbel za varnost našega miniaturnega korza, županja išče nabornike mestne milice, Ljubljana pa je postala najbrž edino mesto, kjer za varnost na mestnem avtobusu skrbi posebni varnostnik.
"Če primerjamo prvi polovici lanskega in letošnjega leta, so vandali letos na avtobusih povzročili za več kot sto odstotkov več škode kot lani," nam vzroke za namestitev varnostnika na mestni avtobus opišejo odgovorni pri LPP. Varnostnik je za zdaj poskusno nameščen na nočnih vožnjah avtobusa številka 11, ki je edina proga, po kateri se v nočnih urah pripelješ v Fužine. Zadnja enajstka naj bi do končne postaje le redko pripeljala nepoškodovana, voznikom pa naj bi okajeni mulci redno grozili. Stroški najema varnostnika so bili tako mnogo manjši od stroškov popravila razbitih šip, luči in razrezanih sedežev. Če se poskusni projekt pokaže kot uspešen, najbrž lahko pričakujemo varnostnike tudi na drugih rizičnih progah; na zadnji fužinski dvajsetki in na viško-črnuški šestki. Sicer pa zadeva ni nič novega, mestni varnostniki že razturajo tudi v Mariboru.
A ja še nekaj, Ljubljana je postala najbolj prazna prestolnica v Evropi.