Gregor Cerar

 |  Mladina 40

Zavarovalnica Maribor Olimpija

Mariborski zavarovalničarji v ledenem ljubljanskem hokeju

Zeleni v akciji

Zeleni v akciji
© Luka Cjuha / Dnevnik

Sponzorska sredstva tudi v Sloveniji ne poznajo več meja. Vse od osamosvojitve je veljalo, da so nekateri sponzorji klubov regionalno naperjeni. Skoraj si nismo mogli predstavljati, da bi bila Pivovarna Laško sponzor ljubljanskih klubov ali Union štajerskih. Tudi drugi sponzorji z eksplicitnim imenom navijačem osovraženim krajev si ne bi pridobili simpatij. Kot kaže, pa naj bi Zavarovalnica Maribor presegla regionalne meje. Konec minulega tedna so se začeli dokončno odločati za sponzorstvo hokejistov, ni pa znano, ali bo ljubljanski klub po novem HD Zavarovalnica Maribor Olimpija.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,5 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje:

Gregor Cerar

 |  Mladina 40

Zeleni v akciji

Zeleni v akciji
© Luka Cjuha / Dnevnik

Sponzorska sredstva tudi v Sloveniji ne poznajo več meja. Vse od osamosvojitve je veljalo, da so nekateri sponzorji klubov regionalno naperjeni. Skoraj si nismo mogli predstavljati, da bi bila Pivovarna Laško sponzor ljubljanskih klubov ali Union štajerskih. Tudi drugi sponzorji z eksplicitnim imenom navijačem osovraženim krajev si ne bi pridobili simpatij. Kot kaže, pa naj bi Zavarovalnica Maribor presegla regionalne meje. Konec minulega tedna so se začeli dokončno odločati za sponzorstvo hokejistov, ni pa znano, ali bo ljubljanski klub po novem HD Zavarovalnica Maribor Olimpija.

V hokeju so navijaška trenja usmerjena na relacijo Ljubljana-Gorenjska, v drugih športih, predvsem v nogometu, pa med največjima slovenskima mestoma. Olimpija je v Mariboru tabu tema. Največji presežek pri tem je, da imajo ravno mariborski nogometaši na dresih kot največji sponzorski napis ZM (Zavarovalnica Maribor). Kefo, eden izmed liderjev ljubljanskih Green Dragonsov, pravi, da nimajo nič proti temu, če bi Olimpija imela tudi Maribor v imenu. "Važno je, da klub dobi sponzorja, da bi lahko normalno deloval naprej." Pomembna so sredstva, s teritorialno pripadnostjo pa naj bi bili veliko bolj obremenjeni na štajerskem koncu. Kaj o ideji Zavarovalnice Maribor mislijo mariborske Viole? "Moram reči, da sem presenečen in da prvič slišim zato," pravi Andrej Šiško, vodja Viol. Menda naj bi se ravno sedaj širile govorice o domnevnih praskah med mariborskimi nogometaši in ZM kot sponzorjem. Po Šiškovem mnenju bi bilo veliko bolj koristno, če bi mariborska zavarovalnica, kot eden redkih dejavnih športnih pokroviteljev na severovzhodnem koncu Slovenije, sponzorirala tamkajšnje športne klube, ki imajo vsi po vrsti finančne težave.