13. 11. 2002 | Mladina 45
Gospodarsko - diplomatski turizem
Kadriranje brez vsake strategije
Po diplomatski vojni za priznanje in prepoznavnost Slovenije je zdaj na vrsti še gospodarski preboj. Čas je za gospodarski imperializem, pravijo slovenski direktorji, medtem ko se ozirajo po na pol propadlih podjetjih na jugu in pričakujejo od njih velike dobičke, verjetno predvsem na račun poceni delovne sile. Kakorkoli - kar nekaj institucij skrbi za dobrobit slovenskih podjetij v tujini, raziskuje trende na tujih trgih, skrbi za promocijo gospodarstva in išče stike s podjetniki, ki se sami ne znajdejo. Velika podjetja si privoščijo lastna predstavništva, ki skrbijo za njihove interese, drugi pa se morajo zanašati na sposobnosti in dobro voljo gospodarskih svetnikov, ki so na nekaterih veleposlaništvih, ter na maloštevilna predstavništva Gospodarske zbornice. In tu se začne zabava, pravijo tisti, ki so z enimi ali drugimi že imeli opravka. Slovenija ima gospodarske svetnike na 19 ambasadah. Po enega na vsaki, kar je po mnenju poznavalcev odločno premalo.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?