Zimske avtomobilske radosti

Citroenovo zadnje steklo ni zdržalo

Prvi močnejši sneg je povzročil tudi precej težav - eni od mojih prijateljic pa je prejšnji teden požrl kar nekaj živcev. Ko je prejšnjo nedeljo na enem od manjših križišč v centru Ljubljane speljala, ji je z drevesa na zadnje steklo avtomobila priletela ledena sveča in ga razbila. Po prvem šoku in ob misli, kaj bi šele bilo, če bi ji sveča razbila sprednje steklo, se je sprijaznila, da bo spet treba k mehaniku. Najbližji Citroenov servis Avtomerkur na Samovi v Ljubljani se je zdel najprimernejši. Prijazen sprejem Francija Suhadolnika v sprejemni pisarni jo je potolažil, da bo njenih tegob z avtom kmalu konec, gospod je celo optimistično menil, da bo novo steklo na avtu že v sredo, če ne, pa vsaj do konca tedna. Ob vprašanju, koliko zadeva stane, je bil odgovor bolj nenatančen - "steklo okrog 30 tisoč, pa DDV, pa delo - vsaj 50 tisoč tolarjev".

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,5 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje:

Prvi močnejši sneg je povzročil tudi precej težav - eni od mojih prijateljic pa je prejšnji teden požrl kar nekaj živcev. Ko je prejšnjo nedeljo na enem od manjših križišč v centru Ljubljane speljala, ji je z drevesa na zadnje steklo avtomobila priletela ledena sveča in ga razbila. Po prvem šoku in ob misli, kaj bi šele bilo, če bi ji sveča razbila sprednje steklo, se je sprijaznila, da bo spet treba k mehaniku. Najbližji Citroenov servis Avtomerkur na Samovi v Ljubljani se je zdel najprimernejši. Prijazen sprejem Francija Suhadolnika v sprejemni pisarni jo je potolažil, da bo njenih tegob z avtom kmalu konec, gospod je celo optimistično menil, da bo novo steklo na avtu že v sredo, če ne, pa vsaj do konca tedna. Ob vprašanju, koliko zadeva stane, je bil odgovor bolj nenatančen - "steklo okrog 30 tisoč, pa DDV, pa delo - vsaj 50 tisoč tolarjev".

Ko je kolegica želela predračun, se je pričelo mečkanje, da ga ne more narediti, ker ne ve točne cene. Ker ni imela veliko izbire, je avto kljub temu pustila tam. Dan pozneje se je začelo - "V celi Sloveniji ni tega stekla, sem ga naročil, ampak ne vem, kdaj bo. Bom skušal še prek svoje zveze urediti." V tistem trenutku je bilo kolegici jasno, da zadeve ne bodo šle gladko skozi in da jo bodo prijatelji in avtobusi mestnega prometa vozili mnogo dlje, kot je bilo predvideno. Še en dan pozneje je F. S. ponovil, da stekla še vedno ni in da ga ureja prek "svoje zveze", "kakšna bo cena, je pa težko reči, gotovo bo pa višja". Kolegici je v tistem (končno) prekipelo.

Eden od njenih kolegov je poklical v koprsko Citroenovo centralo, v službo prodaje rezervnih delov, kjer so mu povedali, da je cena zadnjega stekla maksimalno 33 tisoč tolarjev, steklo pa je treba naročiti in pride v dveh, treh dneh zagotovo. Druga prijateljica je klicala znanca, ki ji je dal naslov podjetja, specializiranega za nabavo avtomobilskih stekel, kjer bo steklo celo nekaj cenejše, avto pa bo pripravljen za normalno vožnjo čez kak dan. Dilem ni bilo več, kolegica je poklicala v Avtomerkur gospoda Suhadolnika in prosila, če ji lahko avto pripravijo, da ga odpelje drugam. Francija je takrat malo zaskrbelo in se je pričel opravičevati, ampak bilo je že prepozno, namen, da bi kolegici zaračunal nekaj več za steklo, kot je redna cena, pa je bil jasen že prejšnji dan.

Morda bi se nad tem, kakšno mrežo predstavništev imajo po Sloveniji, morali v Citroenu malo zamisliti in morda malček povečati kontrolo. Kolegica zdaj resno razmišlja o zamenjavi avta s kakšno drugo, snegu bolj prilagojeno znamko.