090 na TVS

Zavod RTV vse bolj javen

Na slovenskih komercialnih televizijskih postajah lahko že lep čas v nočnih urah spremljate telope atraktivnih deklet, pod katerimi se izpišejo telefonske številke, kjer lahko ubesedujete svoje mesene fantazije. In ker se nacionalka trudi zmanjšati razkorak, smo lahko nedavno podobno ponudbo uzrli tudi na straneh njenega teleteksta, ki so bile do sedaj - po socialni družabnosti - znane kvečjemu po izlivih najstniških src ali iskanju dopisovalcev.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,5 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje:

Na slovenskih komercialnih televizijskih postajah lahko že lep čas v nočnih urah spremljate telope atraktivnih deklet, pod katerimi se izpišejo telefonske številke, kjer lahko ubesedujete svoje mesene fantazije. In ker se nacionalka trudi zmanjšati razkorak, smo lahko nedavno podobno ponudbo uzrli tudi na straneh njenega teleteksta, ki so bile do sedaj - po socialni družabnosti - znane kvečjemu po izlivih najstniških src ali iskanju dopisovalcev.

Že na naslovnici vas v okvirčku s spreminjajočimi se vsebinami vabijo na stran 480, kjer se obetajo "brezplačni zmenki". Privlačno, a ko se izpiše stran, verjetno komu lahko uplahne zaupanje že zaradi stavka, ki prinaša zmedo: "Najceneje in najhitreje do zmenka." Pojem brezplačno namreč po RTV-jevski dikciji pomeni, da dekleta lahko kličejo brezplačno (na 080) ali "zelo ugodno" (na ljubljansko omrežno številko).

Več besedila, ko preberete, manj je zastonj. Klepet z naključnimi osebami oziroma brskanje ali puščanje oglasov je za fante možno le na telefonski številki 090. Ki ni brezplačna ali zelo ugodna, čeprav pravijo, da je cena minute klica "samo 94,36 SIT". Dobro vprašanje pa je tudi, koliko resnice vsebujejo slogani Preden pokličeš, se pripravi za uspeh ali Z linijo Zmeni.se ne izgubljate časa.

Po 12. členu zakona o varstvu potrošnikov je kot zavajajoče oglaševanje opredeljeno oglaševanje, "ki izkorišča ali bi lahko izkoriščalo potrošnikovo neizkušenost in neznanje v dobičkonosne namene, ki vsebujejo nejasnosti, čezmerna pretiravanja ali druge podobne sestavine". Kar je bistvo spolno orientiranih 090 odzivnikov oziroma številk. Vprašanje je samo, katero funkcijo medijev so želeli v javnem zavodu pospeševati z omenjeno stranjo teleteksta: informativno, aktualno, izobraževalno ali zabavno.