26. 2. 2003 | Mladina 8
Več dovolilnic kot parkirišč
Avtomobilisti v Kranju zgubljajo živce
Režim parkiranja, ki so ga v zadnjih letih izumili razni občinski veljaki, predvsem za tiste, ki živijo v starih delih slovenskih "mest", je že marsikateremu domorodcu začel kravžljati živce. Ponekod so občinarji zaprli promet v centrih mest, drugod so uvedli posebne dovolilnice, s katerimi živeči v centru lahko parkirajo na za to predpisanih parkiriščih. Podobno je v Kranju. Pred dvema letoma so svetniki odločili, da bodo vsi živeči v centru dobili posebne dovolilnice, s katerimi lahko parkirajo v mestnem jedru, za vse ostale pa so pred vstopom v center postavili zapornice. Problem je nastal, ker je število avtomobilov, ki jih imajo prebivalci v centru, večje od števila parkirnih mest. "Ne vem, zakaj izdajajo dovolilnice, če ni parkirnih mest. Že dvakrat sem zaradi 'napačnega' parkiranja, čeprav ni nikjer nobenega znaka, da je parkiranje prepovedano, dobila položnico za 15 tisoč tolarjev," je razburjena ena izmed kranjskih prebivalk centra.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
26. 2. 2003 | Mladina 8
Režim parkiranja, ki so ga v zadnjih letih izumili razni občinski veljaki, predvsem za tiste, ki živijo v starih delih slovenskih "mest", je že marsikateremu domorodcu začel kravžljati živce. Ponekod so občinarji zaprli promet v centrih mest, drugod so uvedli posebne dovolilnice, s katerimi živeči v centru lahko parkirajo na za to predpisanih parkiriščih. Podobno je v Kranju. Pred dvema letoma so svetniki odločili, da bodo vsi živeči v centru dobili posebne dovolilnice, s katerimi lahko parkirajo v mestnem jedru, za vse ostale pa so pred vstopom v center postavili zapornice. Problem je nastal, ker je število avtomobilov, ki jih imajo prebivalci v centru, večje od števila parkirnih mest. "Ne vem, zakaj izdajajo dovolilnice, če ni parkirnih mest. Že dvakrat sem zaradi 'napačnega' parkiranja, čeprav ni nikjer nobenega znaka, da je parkiranje prepovedano, dobila položnico za 15 tisoč tolarjev," je razburjena ena izmed kranjskih prebivalk centra.
Problemi nastanejo predvsem popoldne in zvečer, ko se ljudje vračajo iz služb, prostih parkirišč pa preprosto ni. "In kaj naj naredim, če ni parkirnega mesta, naj grem parkirat ven iz mesta in potem peš domov?" je najbolj pogost argument tistih, ki živijo v centru. "Celotno območje v centru je namenjeno pešcem, za stanovalce pa so določena parkirišča. Če ni prostora, naj gredo parkirat drugam," je neizprosna šefica za stike z javnostjo občine Kranj, Nada Bogataj. Šef kranjskih redarjev Anton Draškovič pa pravi, da je samo znotraj mesta registriranih prek štiristo vozil, brez tistih, ki imajo v mestu firme, parkirnih mest pa je zgolj 110. Posebna komisija pa je pred dobrim letom celo preverjala vse dovolilnice in ugotovila, da je z njimi vse v redu, in izdala še 80 novih. Kaj pa kanijo narediti na občini s parkirnimi mesti, glede na to, da imajo ene najdražjih kazni za "napačno" parkiranje? "Morali bomo začeti tudi odvažati avtomobile, ki so parkirani v mestu. Ideje za parkirno hišo pod mestom so, vendar ni investitorjev. Nameravamo pa narediti tudi posebne bokse v nekaterih starih stavbah v centru, vendar bo cena tega boksa okrog 8000 evrov, zato dvomim, da jih bodo ljudje kupovali," pravi Draškovič.