18. 6. 2003 | Mladina 24
Preveč za naročnino premalo za promocijo
Zakaj je naša pesem dobila samo sedem točk?
Na Evrosongu je bila izbrana pesem, ki postaja pravi poletni hit. V Turčiji so najbrž zelo zadovoljni, ne vemo pa, kako bo to vplivalo na obisk turških turističnih destinacij. Menda gre pri vsej tej zadevi z Evrosongom za promocijo. Pa poglejmo, koliko je nas stala promocija Slovenije skozi grlo prsate Karmen Stavec. Po podatkih, ki smo jih dobili na RTVS, za posredovanje katerih so potrebovali nekaj tednov, nas je projekt Ema-Evrosong stal načrtovanih 60,336.000,00 tolarjev. In toliko naj bi tudi porabili. S tem denarjem so pripravili oddajo Ema, videospot zmagovalca v dveh jezikovnih verzijah, dve oddaji s predstavitvijo spotov za Evrosong, oddajo pred izborom Evrovizije, reportažo Evrosong po Evrosongu, neposredni prenos izbora pesmi Evrovizije in plačali kotacijo, ki jo RTVS plača EBU za sodelovanje.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?