23. 6. 2003 | Mladina 25
Podatek za 1500 SIT
Na Avtobusni postaji Ljubljana raje ne sprašujte po številkah peronov
Kot kaže, Avtobusni postaji Ljubljana (APL) draga 090 telefonska linija, na kateri ponujajo informacije o prihodih in odhodih avtobusov, ne prinaša dovolj alternativnega zaslužka, ampak nič zato, obstaja že nova tržna strategija. Tako je morala stranka, ki je 7. junija uslužbenko za okencem APL vprašala, na katerem peronu stoji avtobus, ki bo odpeljal v Novo mesto, za informacijo odšteti 1500 tolarjev. Uslužbenka je namreč stranki zabrusila, da ji bo podatek posredovala le, če kupi vozno karto. Če pa karte noče kupiti, naj pokliče informacije. Plačljive, seveda. Nič ni pomagalo niti to, da je stranka uslužbenki povedala, da bo vozno karto že čez nekaj minut kupila pri vozniku avtobusa in da jo prav zato sprašuje po številki perona. In ker je čas tekel, je stranka blagajničarki pač odštela 1500 tolarjev in končno izvedela, kje stoji njen avtobus.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
23. 6. 2003 | Mladina 25
Kot kaže, Avtobusni postaji Ljubljana (APL) draga 090 telefonska linija, na kateri ponujajo informacije o prihodih in odhodih avtobusov, ne prinaša dovolj alternativnega zaslužka, ampak nič zato, obstaja že nova tržna strategija. Tako je morala stranka, ki je 7. junija uslužbenko za okencem APL vprašala, na katerem peronu stoji avtobus, ki bo odpeljal v Novo mesto, za informacijo odšteti 1500 tolarjev. Uslužbenka je namreč stranki zabrusila, da ji bo podatek posredovala le, če kupi vozno karto. Če pa karte noče kupiti, naj pokliče informacije. Plačljive, seveda. Nič ni pomagalo niti to, da je stranka uslužbenki povedala, da bo vozno karto že čez nekaj minut kupila pri vozniku avtobusa in da jo prav zato sprašuje po številki perona. In ker je čas tekel, je stranka blagajničarki pač odštela 1500 tolarjev in končno izvedela, kje stoji njen avtobus.
Ker pa je grozljivo, da ponudnik javnega prometa prodaja informacije o številkah peronov, prav bizarno pa, da bi morali vozne karte kupovati tudi tisti, ki pridejo na avtobusno postajo samo koga pričakat, smo na APL poiskali pojasnilo o tej poslovni potezi. Kot nam je sporočil vodja prometno-komercialne službe Vojko Anzeljc, menda ne gre za alternativni vir zaslužka: "Blagajničarka je komunicirala v nasprotju s pravili o načinu komuniciranja blagajnikov za okencem. Za to se stranki iskreno opravičujemo. Blagajničarka bi morala stranki posredovati informacijo o peronu, ne glede na to, da ni želela kupiti vozovnice." Vseeno pa Anzeljc dodaja, da bi "v duhu odlične poslovne komunikacije" blagajničarka "lahko tudi sama ponudila stranki odgovor s tem, da ji ob posredovani informaciji ponudi tudi nakup vozovnice". Je torej blagajničarka le narobe razumela navodila ali pa so bila ta postavljena v res odličnem duhu poslovne komunikacije?