23. 6. 2003 | Mladina 25
Zdaj lahko tožite MOL
Uradna prijava "kolesarskih pasti"
Reklamna tabla na Šmartinski, obdana z luknjo
© Miha Ambrož
Ljubljana je na zadnjih volitvah dobila novo županjo. Volilci so upali, da se bo Ljubljana prebudila in postala urejeno mesto. Da se ne bodo več kupovale banke in da se ne bodo več gradile vzpenjače. Ker pa se delo županje in njenega kabineta ne ocenjuje samo po tem, da ne dela takih neumnosti kot prejšnja, ampak se od županje pričakuje, da bo kaj tudi naredila, so se pri Ljubljanski kolesarski mreži odločili za novo akcijo. V četrtek so mestni upravi oziroma Oddelku za gospodarske javne službe in promet, ki je pristojen za ceste in s tem tudi za kolesarske steze, tudi uradno predali zbirko dokumentiranih podatkov o "kolesarskih pasteh", kot so jih sami poimenovali. Gre za 145 točk v Ljubljani, ki so za kolesarje bolj ali manj nevarne. Kolesarski aktivisti so se odločili, da bodo vse nevarnosti poslikali, jih ocenili s stopnjo nevarnosti (koliko je problem nevaren za kolesarja), stopnjo neudobnosti (kako mora kolesar premagati oviro) in stopnjo rešljivosti (koliko težav bi imeli ob reševanju problema). Poleg vsega pa so še dodali svoj predlog rešitve nastalih problemov.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
23. 6. 2003 | Mladina 25
Reklamna tabla na Šmartinski, obdana z luknjo
© Miha Ambrož
Ljubljana je na zadnjih volitvah dobila novo županjo. Volilci so upali, da se bo Ljubljana prebudila in postala urejeno mesto. Da se ne bodo več kupovale banke in da se ne bodo več gradile vzpenjače. Ker pa se delo županje in njenega kabineta ne ocenjuje samo po tem, da ne dela takih neumnosti kot prejšnja, ampak se od županje pričakuje, da bo kaj tudi naredila, so se pri Ljubljanski kolesarski mreži odločili za novo akcijo. V četrtek so mestni upravi oziroma Oddelku za gospodarske javne službe in promet, ki je pristojen za ceste in s tem tudi za kolesarske steze, tudi uradno predali zbirko dokumentiranih podatkov o "kolesarskih pasteh", kot so jih sami poimenovali. Gre za 145 točk v Ljubljani, ki so za kolesarje bolj ali manj nevarne. Kolesarski aktivisti so se odločili, da bodo vse nevarnosti poslikali, jih ocenili s stopnjo nevarnosti (koliko je problem nevaren za kolesarja), stopnjo neudobnosti (kako mora kolesar premagati oviro) in stopnjo rešljivosti (koliko težav bi imeli ob reševanju problema). Poleg vsega pa so še dodali svoj predlog rešitve nastalih problemov.
S tem dejanjem so mestno upravo uradno seznanili s težavami in jih tudi uradno pozvali k odpravljanju teh napak: "S tem menimo, da je zadoščeno zakoniti podlagi in je občina opozorjena na pomanjkljivosti, ki so lahko kolesarjem nevarne. Kolesarji, ki bodo na teh mestih zaradi slabo urejene infrastrukture doživeli nezgodo, lahko zakonito tožijo mestno občino za odškodnino. To je sicer slaba tolažba za kolesarje v ljubljanskem prometu, je pa lahko morda spodbuda občini. LKM bo kolesarjem, ki bodo želeli izkoristiti pravne možnosti proti občini, nudila pravne nasvete," so ob predaji povedali kolesarji. S to akcijo so poskrbeli, da so naši uradniki dobili prijavo tudi pisno na papirju. Na spletnem naslovu www.ljudmila.org/lkm so namreč že nekaj časa ti problemi predstavljeni in poslikani. Upamo, da se bo ljubljanska uprava na čelu z županjo Danico Simšič tokrat bolje odrezala, kot se je pri reševanju spornega javnega razpisa za podeljevanje koncesije za delovanje kavarn in slaščičarn.