Na žur z najetim voznikom

Na rave, v svate ali na morje s prevozi THC

Med zastonjskimi razglednicami, ki se nam ponujajo na javnih mestih in lokalih, prednjačijo razni flajerji za zabave. Standardno zaključno stanje po takšnih zabavah je primerljivo s tistim po poroki ali sindikalnemu pikniku - večina akterjev je zaradi dolgega žura ter alkoholnih (in drugih) skušnjav nesposobna voziti po cestah, saj ogrožajo sebe in ostale udeležence.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,5 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje:

Med zastonjskimi razglednicami, ki se nam ponujajo na javnih mestih in lokalih, prednjačijo razni flajerji za zabave. Standardno zaključno stanje po takšnih zabavah je primerljivo s tistim po poroki ali sindikalnemu pikniku - večina akterjev je zaradi dolgega žura ter alkoholnih (in drugih) skušnjav nesposobna voziti po cestah, saj ogrožajo sebe in ostale udeležence.

"V krvi imajo maligani ples, je zabave, ženske vse do nebes/ po glavi THC divja, edini cilj domača postelja/do nje pa dolga kriva pot, na njej polno uniformiranih zablod," tako pravi besedilo razglednice z naslovom Soncu naproti, njen naročnik pa s svojim taksi podjetjem (ter avtomobili s taksističnimi oznakami in licencami) skrbi za naročnike.

Tako jih - najpogosteje ob petkih in sobotah - najemajo skupine ljudi, ki se nato odpeljejo v Gaviolija, na poroko ali na morje. "Imam mlajše klientke, za katere denar dajejo starši." Vozniki potnike med zabavo čakajo ali jih pridejo iskati po njej, lastnik pa o možnostih dogovorov odgovarja: "Smo zelo fleksibilni."

Ob omembi THC-ja se postavlja vprašanje, kakšen bi bil razplet, če bi policisti - recimo ob rutinski kontroli prometa - pri strankah našli ilegalne droge. "Teoretično bi lahko imel probleme," razlaga organizator in dodaja, da ne more vplivati na kliente. Dosedanja praksa, ki ni prinesla težav, pa pravi, da tudi policisti bolj zaupajo profesionalnim voznikom.

Ob obrtniški komponenti vsekakor ne gre spregledati dvojega: da je najem taksija vsekakor cenejši od odvzema prometnega dovoljenja ter da so na cesti najnevarnejši prav zadeti vozniki, ki ogrožajo sebe in druge. Zato je dobro, da med vsemi flajerji za partije obstaja tudi kak, ki se ubada s transportom na prizorišča. Pa četudi zasebni - od države, ki ne zna pošteno urediti niti cest, kaj šele zagotoviti varnosti na njih, bi bilo iluzorno pričakovati kaj takšnega.