Ukinitev oddaje GOOL

Ali se nam obeta ukinitev TV Dnevnika?

Menda ljudje v poletnem času manj gledamo televizijo. Temu primerno se obnašajo tudi ljudje na naši javni televiziji, ki so nam pripravili poletno shemo. To pomeni, da predvajajo ponovitve najrazličnejših oddaj. Zgodi se tudi, da nam prodajo športni dokumentarec, kako se športnik pripravlja na olimpijske igre v Sydneyju, čeprav so se olimpijske igre končale že pred tremi leti. Naši televizijci raje kot s programom svojo energijo trošijo nekje na grških plažah z izgovorom, da se pripravljajo na olimpijado v Atenah. Kljub poletni shemi pa naročniki nismo bili deležni poletnih naročnin. Aktualne oddaje, kot je na primer Gool, pa so ukinili, ker naj ne bi bilo dovolj gledalcev in ker morajo vložiti preveč energije. Gledanost oddaje je bila menda dveodstotna, kar je le odstotek manj, kot je v nekaterih dneh dosegal TV Dnevnik, ki pa ga navkljub veliko večjim vložkom najverjetneje ne bodo ukinili. Glede na to, da so pregledi nogometnih prvenstvenih tekem v tujini ene najbolj gledanih oddaj, smo povprašali na Združenje prvoligašev, kaj oni menijo o ukinitvi oddaje Gool.

Predsednik združenja Brane Florjanič nam je povedal: "Kazalci gledanosti res niso bili taki, kot smo pričakovali, in glede na racionalizacijo v njihovi hiši so jo pač ukinili. Upam, da je to samo začasno in da bo oddaja spet zagledala luč." Bolj nas je presenetil odgovor generalnega sekretarja Nogometne zveze Slovenije Daneta Jošta: "Sploh ne vem, da je do tega prišlo, ker sem se zadnje čase več ukvarjal z nižjimi ligami. Ne vem pa, kakšne razlog je v ozadju." Povprašali smo tudi sponzorja Slovenske nogometne lige, podjetje Simobil, kjer so nam o izpadu možnosti za oglaševanje povedali: "Si.mobil je dolgoletni sponzor Si.mobil lige in slovenske nogometne reprezentance, to sponzorstvo pa občasno dopolnjujemo tudi s sponzoriranjem oddaj o nogometu. Rojstvo in ukinjanje oddaj tako nima vpliva na Si.mobilovo sponzorsko strategijo." Glede na to, da med oglaševalci le obstaja neko zanimanje, bi se naši televizijci lahko malo potrudili in naredili kakovosten pregled nogometnih tekem 1. lige. Seveda če se bodo marketingarji kmalu vrnili z zasluženih počitnic, saj se še spomnimo tekme med Mariborom in Dinamom, ko jim ni uspelo dobiti niti enega oglasa.