17. 10. 2003 | Mladina 41
Grešni odvetniki
Odvetniške zbornice so začele izvajati sankcije nad preveč "komercialnimi" odvetniki
Miha Kozinc: Proti oglaševanju odvetnikov
© Denis Sarkić
Zavarovalniške odškodnine, ki jih ponujajo razni d.o.o.-ji s pomenljivimi imeni kot Odškodnina ali Poravnava (reklamirajo se z zatikanjem listkov za brisalce), so že nekaj časa trn v peti Odvetniški zbornici Slovenije. Odvetniki se po kodeksu ne smejo posredno reklamirati, ne smejo zbirati strank, konec koncev pa stranke tovrstnih pravnih svetovalnic ne poznajo osebno svojega odvetnika, ki bi jih zastopal v sporu z zavarovalnico. Posamezniki so si pač izmislili biznis po filmskem zgledu, kot v ameriških filmih ali nadaljevankah, ko odvetniki na kraju nesreče svojcem ponujajo vizitke, da bi jih zastopali v sodnih procesih. Slovenska podjetja, ki so se povsem preprosto in legalno registrirala za opravljanje pravnih storitev, so v glavnem le posredniki med stranko in odvetniki. Slovenska odvetniška zbornica je zaznala, da se največje aktivnosti posrednikov dogajajo na Štajerskem, pa čeprav je bila tudi slovenska prestolnica pred časom polna tovrstnih reklam.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?