Gledanost televizijskih oddaj

Podatki o gledanosti Končnice in Parade plesa so tajni

RTV-prispevek, ki ga moramo plačevati vsi imetniki električne energije, je ena najtežje plačljivih položnic, saj se naročnik ob vsakem plačilu počuti prevaranega. Moti predvsem televizijska ponudba. Več kot tri tisoč tolarjev je preveč za program, ki ga lahko vidimo. Tu in tam televizijci celo privabijo nekaj gledalcev, kot na primer ob kakšni športni prireditvi, za katero jim uspe odkupiti pravice prenosa, ali kakšni ljudski aktualni oddaji z navijaškimi elementi v studiu. Tekma Slovenija - Hrvaška in Aktualno o Črnem lesu sta bila nadpovprečno gledana. Ker so se nam televizijci ob obeh primerih prek elektronske pošte hiteli hvaliti z visokimi ratingi, smo jih povprašali tudi o ratingih naslednjih oddaj: Osmi dan, Parada plesa, Oddaja o gledališču, Pisave, Dnevnik, Končnica, Tednik. Naše prošnje se na televiziji niso najbolj razveselili. Kljub temu so poslali naslednje podatke o gledanosti: enourni informativni blok ima povprečni delež gledanosti 38 odstotkov, Odmevi 34 odstotkov, Tednik 33 odstotkov, Oddaja o gledališču 10 odstotkov, Osmi dan 12 odstotkov, Pisave 10. Gre za delež med tistimi, ki so imeli v tem trenutku prižgan televizor. Ali povedano drugače: oddajo Pisave si ogleda 3,5 odstotka populacije, enourni informativni blok pa 13,5 odstotka vseh prebivalcev, starih nad 10 let. Zanimivo, da nam v javnem zavodu RTV Slovenija, ki se financira iz denarja vseh davkoplačevalcev, niso hoteli posredovati podatkov o gledanosti oddaj Končnica in Parada plesa: "Podatkov za Končnico in Parado plesa, ki po svoji zasnovi in žanru ne sodita v predstavljena programska sklopa, nismo pripravili," nam je povedala predstavnica za stike z javnostmi Tatjana Ljubič. Glede na to, da so referendumi pri nas tako popularni, in na to, da je televizijska ponudba tako slaba, bi lahko celo začeli razmišljati tudi o referendumu za ukinitev plačevanja RTV-prispevka.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,2 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 15,8 EUR dalje: