3. 2. 2004 | Mladina 5
Manj branja, več oglasov
Povečanje oglaševanja v dnevnikih
Po podatkih Mediane, inštituta za raziskovanje trga in medijev, bruto vrednost oglaševanja v medijih še naprej narašča in je lani dosegla 280 milijonov evrov (ocenjena neto vrednost, ki ne upošteva popustov in brezplačnih objav, je 115 milijonov evrov), kar je 21 milijonov evrov več kot leta 2002. To pomeni, da je v medijih vse več oglasov. Samo v tisku je bilo lani 1938 kvadratnih metrov površin namenjenih oglasom, kar je osem odstotkov več kot leta 2002. In koliko prostora posamezni mediji namenijo oglasom?
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?