24. 3. 2004 | Mladina 12
Odstotki in milijoni RTV
TV Slovenija je v krizi, iz katere ni poti
V razvedrilnem programu nacionalke so lani žalostno propadli kar trije veliki in dragi projekti - Ogrlica in Povabilo na ples v roku enega leta, Človek ne jezi (Štrudl) pa je zdržal na programu zgolj pol toliko. Hkrati so nas na RTV-ju letos prikrajšali za Cik Cak - oddajo o oglaševanju, Parado plesa, Trend, Homo turisticus. Te oddaje so bile ene izmed najcenejših, saj so bile posamezne oddaje v trajanju približno pol ure na minuto oddaje povprečno več kot trikrat cenejše od zgoraj navedenih projektov. Poleg tega je bila med rednimi oddajami izven prime-tima Homo turisticus najbolje tržena oddaja, oddaja Trend pa je pristala na petem mestu. Za primerjavo, obe sta bili za sponzorje bolj zanimivi kot veliki ponos nacionalkinega razvedrilnega programa Tistega lepega popoldneva in Najšibkejši člen. Pri Paradi plesa je bila gledanost povprečno 4,8 odstotka, Trendu 6 odstotkov, kar je bilo v primerjavi drugimi primerljivimi kulturnimi in razvedrilnimi oddajami daleč največ.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?