15. 4. 2004 | Mladina 15
Zaradi opozarjanja ob posel
Bojan Pečnik, gospodar življenja in smrti
Hiša za rubež
© Alma M. Sedlar
Tisti, ki prejemajo prevozniške dovolilnice, morajo biti tiho, tudi ko vidijo, da se dogajajo nepravilnosti, ker se jim lahko zgodi, da ob naslednji delitvi ne bodo dobili nič. To je na svoji koži občutil Janez Drugovič. Leta 1999 se je namreč delitev dovolilnic prenesla z ministrstva na obrtno in gospodarsko zbornico. Že ob prvi delitvi dovolilnic za prvo delilno obdobje leta 2000, ki ga je izvajala obrtna zbornica, je Drugovič ostal brez dovolilnic. Kot pravi sam, je bila to posledica, ker je Bojana Pečnika, ki je skrbel za delitev dovolilnic, opozoril, da je storil napako pri delitvi dovolilnic CEMT za leto 2000 oziroma da so nekateri prišli do dovolilnic, čeprav ne bi smeli. Takoj naslednje delilno obdobje je bil Drugovič kaznovan. Ostala mu je le ena CEMT-dovolilnica in nekaj avstrijskih eko točk. Brez dovolilnic pa se s prevozništvom ne moreš ukvarjati. Sedem kamionov, od tega trije kupljeni na kredit, so morali stati brez dela. Nobene prošnje in pritožbe niso pomagale. Drugostopenjski organ, to je ministrstvo za promet in zveze, je odgovorilo čez dve leti in pol, čeprav je zakonski rok za odgovor 60 dni. Seveda so pritožbo zavrnili. Po dveh letih in pol pa bi bil tudi drugačen odgovor brez pomena, ker so Drugoviču vmes, zaradi kreditov in ostalih stroškov, vozni park zarubili. Sprožil je pravdni postopek pred upravnim sodiščem. To pa je avgusta 2002 odločilo, da ima Drugovič prav in da mu morajo za pravo delilno obdobje 2000 dodeliti 47 različnih dovolilnic, 1 dovolilnico CEMT in 220 avstrijskih eko točk.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?