Družinski delničar vodi

Kateri brezplačnik je najbolj bran?

V Sloveniji je trg tiskanih medijev že precej nasičen. Kljub temu pa nastajajo novi mediji, ki potem bolj ali manj neuspešno izhajajo oziroma se prodajajo. Trenutno najbolj popularna zadeva pa je tiskanje brezplačnikov, ki jih dobivamo zastonj v svoje poštne nabiralnike. Ali so uspešni in ali jih kdo bere, je težko izmerljivo. Ker merilo njihove uspešnosti ne more biti število prodanih izvodov, pa je lahko dobro merilo nacionalna raziskava branosti, ki jo za Slovensko oglaševalsko zbornico izvaja družba Cati. Eno takih raziskav smo lahko videli pred kratkim, ko so nam predstavili podatke prvega polletja letošnjega leta. Nekateri so zadovoljni, nekateri niso, so pa brezplačniki zelo odvisni od te raziskave, saj pomeni večja branost oziroma večji doseg večjo možnost za oglaševalce.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,2 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 15,8 EUR dalje: