8. 8. 2004 | Mladina 31
Družinski delničar vodi
Kateri brezplačnik je najbolj bran?
V Sloveniji je trg tiskanih medijev že precej nasičen. Kljub temu pa nastajajo novi mediji, ki potem bolj ali manj neuspešno izhajajo oziroma se prodajajo. Trenutno najbolj popularna zadeva pa je tiskanje brezplačnikov, ki jih dobivamo zastonj v svoje poštne nabiralnike. Ali so uspešni in ali jih kdo bere, je težko izmerljivo. Ker merilo njihove uspešnosti ne more biti število prodanih izvodov, pa je lahko dobro merilo nacionalna raziskava branosti, ki jo za Slovensko oglaševalsko zbornico izvaja družba Cati. Eno takih raziskav smo lahko videli pred kratkim, ko so nam predstavili podatke prvega polletja letošnjega leta. Nekateri so zadovoljni, nekateri niso, so pa brezplačniki zelo odvisni od te raziskave, saj pomeni večja branost oziroma večji doseg večjo možnost za oglaševalce.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?