13. 8. 2004 | Mladina 32
Unior v Kairu
Kopije slovenskega orodja
Ilegalne kopije uspešnih svetovno znanih izdelkov in blagovnih znamk povzročajo sive lase lastnikom izvirnikov. Pred dvajsetimi leti je bilo jugoslovansko tržišče polno "originalnih" Lacoste krokodilčkov, pozneje pa se je ponarejanje preselilo tudi na druge izdelke (npr. Panasonic je postal Panascanic, Sharp pa Shapr) in ni ostalo domena le konfekcije. S takšno "konkurenco" so se spopadla tudi nekatera slovenska podjetja, v Makedoniji so bile včasih zelo priljubljene puhovke Mont, ob nedavni aferi pa se je razkrilo, da so naši južni sosedje "kopirali" tudi Fructalove sokove. Malo pa je takšnih slovenskih izdelkov in blagovnih znamk, ki bi jih ponarejali širše po svetu.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?