Igor Harb

 |  Mladina 32

Črni oglasi poslej svetlobni

V Ljubljani bo oglaševanje po stavbah postalo "art", v Mariboru se umika visoki tehnologiji

© Janko Rath/Večer

V nasprotju z večino Slovenije so mestna središča z uredbami zaščitena pred postavitvijo reklamnih panojev in drugih vsiljivih oglaševalskih metod. V Ljubljani je delna izjema stavba Bata (bolj znana kot Nama), medtem ko so drugi panoji, recimo reklama čez celoten stekleni del te iste stavbe in reklame na Šestici, postavljeni "na črno". Kot je pojasnila namestnica načelnika oddelka za urbanizem ljubljanske občine Alenka Pavlin, so panoji v središču mesta prepovedani, ker "dajejo videz neurejenosti okolja in delujejo agresivno", na oddelku za urbanizem pa se trudijo za odstranitev vseh oglasov, ki so postavljeni brez dovoljenja. Napisi na Nami imajo nekoliko drugačno zgodbo, saj jih je leta 1995 občina dovolila postaviti, vendar pod strogimi pogoji, ki določajo diagonalo postavitve in uporabljeno barvno lestvico.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,2 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 15,8 EUR dalje: