13. 8. 2004 | Mladina 32
Črni oglasi poslej svetlobni
V Ljubljani bo oglaševanje po stavbah postalo "art", v Mariboru se umika visoki tehnologiji
© Janko Rath/Večer
V nasprotju z večino Slovenije so mestna središča z uredbami zaščitena pred postavitvijo reklamnih panojev in drugih vsiljivih oglaševalskih metod. V Ljubljani je delna izjema stavba Bata (bolj znana kot Nama), medtem ko so drugi panoji, recimo reklama čez celoten stekleni del te iste stavbe in reklame na Šestici, postavljeni "na črno". Kot je pojasnila namestnica načelnika oddelka za urbanizem ljubljanske občine Alenka Pavlin, so panoji v središču mesta prepovedani, ker "dajejo videz neurejenosti okolja in delujejo agresivno", na oddelku za urbanizem pa se trudijo za odstranitev vseh oglasov, ki so postavljeni brez dovoljenja. Napisi na Nami imajo nekoliko drugačno zgodbo, saj jih je leta 1995 občina dovolila postaviti, vendar pod strogimi pogoji, ki določajo diagonalo postavitve in uporabljeno barvno lestvico.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?