Vanja Pirc

9. 4. 2006  |  Mladina 14

Programsko-poslovno svetovanje

Je bilo davčno svetovanje oglas ali RTV-jev program?

Oglas v Dnevniku

Oglas v Dnevniku

Na TV Slovenija smo lahko do prejšnjega petka spremljali oglase, v katerih nam je napovedovalka Maja Šumej pojasnjevala, kako izpolniti obrazce za dohodnino. Vprašanje je sicer, koliko gledalcev si je lahko sploh pomagalo z lepo prebrano birokratsko latovščino. Naši bralci pa so nas opozorili, da jim iz spotov ni bilo jasno, kdo je nosilec oglaševane storitve. Pa tudi davčni oglasi se niso pojavili znotraj oglaševalskega bloka, ki je od ostalega programa v skladu z zakonodajo ločen s špico "oglasi". Špica je bila namreč predvajana pred temi spoti in takoj po njih, hip zatem pa se je na ekranu pojavil tudi kratek napis, nekakšno nadaljevanje dohodninskega oglasa, v katerem je Telekom Slovenije sporočil, da je dodatna pomoč na voljo na posebni številki 090 za 336 SIT na minuto.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 3,7 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

 
Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

  • Tedenski zakup ogleda člankov
    3,7 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

  • Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 14 EUR dalje: