Silly terminali

Tudi vrhunski oblikovalci proti terminalom

Silly - Anti-Terminal Illy Coffe Cup Collection

Silly - Anti-Terminal Illy Coffe Cup Collection
© Arhiv Mladine

Napovedana gradnja plinskih terminalov v Tržaškem zalivu je razjezila tudi priznana imena naše oblikovalsko-komunikacijske stroke. Prvi mož festivala Memefesta Oliver Vodeb je z Majo Hawlina iz oglaševalske agencije Lowe Avanta, ki je na javnih oglasnih mestih zbadala z oglasoma Ciganček ter Irak poživlja, zasnoval komunikacijski koncept, ki kritično obravnava izgradnjo plinskih terminalov. K sodelovanju sta pritegnila vrhunske slovenske ustvarjalce, ki so v izredno kratkem času oblikovali kavne skodelice. Set skodelic so poimenovali "Silly - Anti-Terminal Illy Coffe Cup Collection". V sodelovanju s priznanimi imeni, kot so Matevž Medja, Radovan Jenko, Saša Kerkoš, Petja Montanez, Klemen Selan, Tanja Radež in Zora Stančič, so “koncept potem skupaj znotraj ekspertne skupine Peppermind razvili še dalje, postavili na splet in pripravili platformo za širjenje. V tujini je podobnih iniciativ v komunikacijski stroki precej. Tako hiter, odločen in pozitiven odziv priznanih slovenskih oblikovalcev in oblikovalk pa kaže na to, da stroka premore kreativni in profesionalni potencial, željo in pogum za odgovorno in kritično izražanje mnenj”.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,2 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 15,8 EUR dalje: