5. 9. 2006 | Mladina 36
Poduhovljeni oglaševalci
Z žerjavico do večje maloprodaje
Odnosi z javnostmi
© www.hojapozerjavici.si
Celo cerkvi ni uspelo v vsej zgodovini v celoti poduhoviti slovenskega naroda po njeni meri. Poleg nje se zdaj trudijo nekatera kvazi new age gibanja. Najprej so vedeževalci zavzeli komercialne televizijske postaje in pridigali o človekovi celotni osebnosti, ki jo je treba negovati. Nato so štafeto prevzeli politiki, ki razlagajo, da ne potrebujejo zdravnikov, le dobro voljo. Sedaj pa so jo prevzeli celo oglaševalci, ki se ukvarjajo predvsem s čisto konkretno materialnimi stvarmi - s plasiranjem kakršnihkoli proizvodov na tržišče in prodajo kateregakoli izdelka potrošnikom.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
5. 9. 2006 | Mladina 36
Odnosi z javnostmi
© www.hojapozerjavici.si
Celo cerkvi ni uspelo v vsej zgodovini v celoti poduhoviti slovenskega naroda po njeni meri. Poleg nje se zdaj trudijo nekatera kvazi new age gibanja. Najprej so vedeževalci zavzeli komercialne televizijske postaje in pridigali o človekovi celotni osebnosti, ki jo je treba negovati. Nato so štafeto prevzeli politiki, ki razlagajo, da ne potrebujejo zdravnikov, le dobro voljo. Sedaj pa so jo prevzeli celo oglaševalci, ki se ukvarjajo predvsem s čisto konkretno materialnimi stvarmi - s plasiranjem kakršnihkoli proizvodov na tržišče in prodajo kateregakoli izdelka potrošnikom.
Za konec septembra je Slovensko društvo za odnose z javnostmi pripravilo delavnico Novi pristopi v komuniciranju, kjer naj bi se udeleženci učili znanja, tehnik in ostalih veščin za učinkovito komuniciranje tudi z očiščevalnimi tehnikami: "Preseči omejujoča prepričanja in prebuditi življenjsko energijo s praktično vajo hoje po žerjavici." Strokovnjaki za odnose z javnostmi bodo v prvem delu delavnice spoznavali nove strategije, kako ustvariti izjemne proizvode, v drugem delu pa bodo s pomočjo bose hoje po žerjavici odkrili: izvor in nastanek omejujočih prepričanj, njihovo zaznavanje in preseganje, pesimistične misli in njihov vpliv na čustva in vedenje, področja ugodja in kako vzeti strah pred spremembo, pozitivno razmišljanje in metode vizualizacije želenih rezultatov, vizijo uspeha in osebno moč rasti, vaje sproščanja in prepuščanja, trening za dvig življenjske energije, trening razgradnje vzorcev, strahu, dvomov in malodušja ... namesto da bi se ukvarjali z znanstvenim pristopom k prodaji izdelkov, kamor spada pretežno psihologija, se očitno tudi slovensko PR-društvo ukvarja z ezoteriko.
Glede na to, kako se odvijajo stvari, bo naslednji korak pri nas, da se bodo še fiziki pri preverjanju kakšnega svojega dokaza za nasvet najprej obrnili na kakšno vedeževalko, ki jim bo iz kart povedala, ali je veliki pok sploh bil ...