29. 9. 2006 | Mladina 39
Natečaj namesto kreativcev
Varčen pristop Dursa pri izbiri novega imena
Na Davčni upravi RS (Durs) se z zadnjim natečajem obračajo na vse voljne, ki bi jim pomagali pri izbiri imena za novo virtualno davčno asistentko oz. asistenta. Ker bo nova tehnična pridobitev nudila pomoč davčnim zavezancem dan in noč, bi robota na Dursu radi čim bolj všečno poimenovali. Davčni vseved, ki temelji na tehnikah virtualne inteligence, naj bi davčne svetovalce na uradih razbremenil najbolj pogostih vprašanj glede izpolnjevanja dohodnine in jih pustil spočite za tista bolj zahtevna.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?