Natečaj namesto kreativcev

Varčen pristop Dursa pri izbiri novega imena

Na Davčni upravi RS (Durs) se z zadnjim natečajem obračajo na vse voljne, ki bi jim pomagali pri izbiri imena za novo virtualno davčno asistentko oz. asistenta. Ker bo nova tehnična pridobitev nudila pomoč davčnim zavezancem dan in noč, bi robota na Dursu radi čim bolj všečno poimenovali. Davčni vseved, ki temelji na tehnikah virtualne inteligence, naj bi davčne svetovalce na uradih razbremenil najbolj pogostih vprašanj glede izpolnjevanja dohodnine in jih pustil spočite za tista bolj zahtevna.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 3,7 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

 
Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

  • Tedenski zakup ogleda člankov
    3,7 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

  • Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 14 EUR dalje: