Natečaj namesto kreativcev

Varčen pristop Dursa pri izbiri novega imena

Na Davčni upravi RS (Durs) se z zadnjim natečajem obračajo na vse voljne, ki bi jim pomagali pri izbiri imena za novo virtualno davčno asistentko oz. asistenta. Ker bo nova tehnična pridobitev nudila pomoč davčnim zavezancem dan in noč, bi robota na Dursu radi čim bolj všečno poimenovali. Davčni vseved, ki temelji na tehnikah virtualne inteligence, naj bi davčne svetovalce na uradih razbremenil najbolj pogostih vprašanj glede izpolnjevanja dohodnine in jih pustil spočite za tista bolj zahtevna.

Zanimivo je, da izbiro najbolj simpatičnega imena niso prepustili profesionalcem, ampak so ubrali cenejšo pot, torej natečaj, ker na Dursu skrbijo "...za racionalno trošenje proračunskega denarja", pojasnjuje namestnica generalnega direktorja, Mojca Centa Debeljak. Za zdaj so nad odzivom davčnih zavezancev navdušeni, tudi predlogi naj bi bili zelo raznoliki, kreativnost pa tokrat ne bo nagrajena.

V spletni anketi bodo internetni obiskovalci namreč lahko izbirali med petimi najbolj pogostimi predlogi, zmagovalca pa bodo izžrebali med predlagatelji tistega imena, ki bo prejelo največ glasov. Ime zmagovalca natečaja in njegovo kratko predstavitev nameravajo objaviti na spletnih straneh, na Dursu pa hkrati upajo, da bo množica najbolj izvirnih predlagala tudi grafični element, ki je sicer v primerjavi z imenom drugotnega pomena. Prva nagrada je postavitev "prvega davčnega vprašanja v Sloveniji" virtualnemu asistentu oz. asistentki, ki se bo v prihodnosti odzival-a tako na SMS-sporočila kot na elektronsko pošto in telefonske klice.