Katja Buda

31. 10. 2006  |  Mladina 44

111 milijonov tolarjev za oglaševanje vojske

Bajna sredstva za promocijo in namerno ignoriranje žensk

Vabilo vojakom

Vabilo vojakom
© Miha Fras

Država ministrstvu za obrambo namenja vsako leto več sredstev. Iz letošnjega proračuna je bilo kar 111,894.930,74 tolarjev namenjenih za oglaševanje vojaškega poklica, in sicer v obdobju od 1. januarja do 10. oktobra 2006. Njihove oglase smo lahko zasledili na radiu, televiziji, po internetu, v kinodvoranah, trgovinah in različnih tiskanih medijih. Za oglaševanje v kinematografih Kolosej so odšteli slabih 5 milijonov tolarjev, so pa prihranili marsikakšen tolar za dva gratis prostora pri Slovenskih železnicah. Komercialni televizijski hiši POP TV in A Kanal sta za objavo TV-oglasa zaračunali 15 milijonov tolarjev, nacionalna RTV pa 10 milijonov. Tako je MORS za promocijo po različnih radiih in televizijah do 10. oktobra skupno porabil 45,295.540,00 SIT.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 3,7 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

 
Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

  • Tedenski zakup ogleda člankov
    3,7 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

  • Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 14 EUR dalje: