31. 10. 2006 | Mladina 44
111 milijonov tolarjev za oglaševanje vojske
Bajna sredstva za promocijo in namerno ignoriranje žensk
Vabilo vojakom
© Miha Fras
Država ministrstvu za obrambo namenja vsako leto več sredstev. Iz letošnjega proračuna je bilo kar 111,894.930,74 tolarjev namenjenih za oglaševanje vojaškega poklica, in sicer v obdobju od 1. januarja do 10. oktobra 2006. Njihove oglase smo lahko zasledili na radiu, televiziji, po internetu, v kinodvoranah, trgovinah in različnih tiskanih medijih. Za oglaševanje v kinematografih Kolosej so odšteli slabih 5 milijonov tolarjev, so pa prihranili marsikakšen tolar za dva gratis prostora pri Slovenskih železnicah. Komercialni televizijski hiši POP TV in A Kanal sta za objavo TV-oglasa zaračunali 15 milijonov tolarjev, nacionalna RTV pa 10 milijonov. Tako je MORS za promocijo po različnih radiih in televizijah do 10. oktobra skupno porabil 45,295.540,00 SIT.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
31. 10. 2006 | Mladina 44
Vabilo vojakom
© Miha Fras
Država ministrstvu za obrambo namenja vsako leto več sredstev. Iz letošnjega proračuna je bilo kar 111,894.930,74 tolarjev namenjenih za oglaševanje vojaškega poklica, in sicer v obdobju od 1. januarja do 10. oktobra 2006. Njihove oglase smo lahko zasledili na radiu, televiziji, po internetu, v kinodvoranah, trgovinah in različnih tiskanih medijih. Za oglaševanje v kinematografih Kolosej so odšteli slabih 5 milijonov tolarjev, so pa prihranili marsikakšen tolar za dva gratis prostora pri Slovenskih železnicah. Komercialni televizijski hiši POP TV in A Kanal sta za objavo TV-oglasa zaračunali 15 milijonov tolarjev, nacionalna RTV pa 10 milijonov. Tako je MORS za promocijo po različnih radiih in televizijah do 10. oktobra skupno porabil 45,295.540,00 SIT.
Za oglaševanje v tiskanih medijih so porabili dobro polovico manj, in sicer 18.950.613,14 SIT. Za dobrobit varnosti domovine pa so se posluževali tudi drugih komunikacijskih orodij, za katera so v celoti odšteli 47,648.769,60 SIT. Med njimi so nas prepričevali za vstop v vojsko s promocijskimi PVC-maskirnimi vrečkami, PC-podlogami, kemijskimi pisali, odsevnimi trakovi z logom SV, drobižnicami, pepermint bonboni, obeski ... Poleg tega so nas oblekli v majice in kape za dobrih 11 milijonov in nas založili z “drobno kovinsko galanterijo” za slabih 19 milijonov. Kot pravijo na ministrstvu za obrambo, nas z vsem tem bombardirajo, ker “oglaševanje vojaškega poklica izvajamo na osnovi letnih načrtov oglaševanja, ki jih pripravimo vsako leto, upoštevaje potrebe po zaposlovanju v tistem letu”. Očitno je potreba kar precejšnja, le da ne toliko po ženskah v vojski, saj v oglasih žensk niso niti omenili: “Oglašujemo vojaški poklic. Seveda pa pri tem spoštujemo načelo enakih možnosti za oba spola.” Seveda, le da ženskega spola raje ne kažejo v spotih.