26. 11. 2006 | Mladina 47
Janez & Micka v Londonu
Sodobna slovenska turistična mednarodna predstavitev
Nedavno se je v angleški prestolnici končal vsakoletni tradicionalni londonski turistični sejem World Travel Market, kjer so se med državami iz vsega sveta hoteli izriniti v ospredje naši turistični promotorji s Slovensko turistično organizacijo na čelu. Po lanski katastrofalni predstavitvi Slovenije so letos vsi pričakovali, da smo se kaj naučili in da bomo letos malo dostojneje predstavili "idilično državico" ter da bomo malo opaznejši, če bomo želeli izstopati med toliko turističnimi destinacijami, ki so se ponujale v paviljonu. Vsi, ki so obiskali slovensko tiskovno konferenco, so obstali kot vkopani, ko so jim z lutkami likov Janeza in Micke prezentirali, kako se je pri nas lepo voziti s sto let staro bohinjsko progo, ki je predstavljala povezovalno nit slovenske predstavitve. S takšno ikonografijo smo se vrnili vsaj sto let nazaj v preteklost. Potencialni turisti so tako dobili vtis, da pri nas vsi hodijo naokoli v slovenskih nošah, igrajo harmoniko in jedo mastne klobase z zeljem. Žene klekljajo in ličkajo koruzo, moški pa delajo na polju in sekajo drva. Nič bolj zabavno ni bilo na prostoru, kjer so stale slovenske stojnice. Med vso novo tehnologijo sta na našem prostoru predstavljala višek miniaturna kopija kabine vlaka bohinjske proge in nastop Lada Leskovarja. Še najbolj so bile obiskane happy hours, kjer je šlo dobro v promet slovensko vino. Kljub preživeti zamisli in slabi predstavitvi so bili nekateri nad dogajanjem navdušeni.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?