Janez & Micka v Londonu

Sodobna slovenska turistična mednarodna predstavitev

Nedavno se je v angleški prestolnici končal vsakoletni tradicionalni londonski turistični sejem World Travel Market, kjer so se med državami iz vsega sveta hoteli izriniti v ospredje naši turistični promotorji s Slovensko turistično organizacijo na čelu. Po lanski katastrofalni predstavitvi Slovenije so letos vsi pričakovali, da smo se kaj naučili in da bomo letos malo dostojneje predstavili "idilično državico" ter da bomo malo opaznejši, če bomo želeli izstopati med toliko turističnimi destinacijami, ki so se ponujale v paviljonu. Vsi, ki so obiskali slovensko tiskovno konferenco, so obstali kot vkopani, ko so jim z lutkami likov Janeza in Micke prezentirali, kako se je pri nas lepo voziti s sto let staro bohinjsko progo, ki je predstavljala povezovalno nit slovenske predstavitve. S takšno ikonografijo smo se vrnili vsaj sto let nazaj v preteklost. Potencialni turisti so tako dobili vtis, da pri nas vsi hodijo naokoli v slovenskih nošah, igrajo harmoniko in jedo mastne klobase z zeljem. Žene klekljajo in ličkajo koruzo, moški pa delajo na polju in sekajo drva. Nič bolj zabavno ni bilo na prostoru, kjer so stale slovenske stojnice. Med vso novo tehnologijo sta na našem prostoru predstavljala višek miniaturna kopija kabine vlaka bohinjske proge in nastop Lada Leskovarja. Še najbolj so bile obiskane happy hours, kjer je šlo dobro v promet slovensko vino. Kljub preživeti zamisli in slabi predstavitvi so bili nekateri nad dogajanjem navdušeni.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,5 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje:

Nedavno se je v angleški prestolnici končal vsakoletni tradicionalni londonski turistični sejem World Travel Market, kjer so se med državami iz vsega sveta hoteli izriniti v ospredje naši turistični promotorji s Slovensko turistično organizacijo na čelu. Po lanski katastrofalni predstavitvi Slovenije so letos vsi pričakovali, da smo se kaj naučili in da bomo letos malo dostojneje predstavili "idilično državico" ter da bomo malo opaznejši, če bomo želeli izstopati med toliko turističnimi destinacijami, ki so se ponujale v paviljonu. Vsi, ki so obiskali slovensko tiskovno konferenco, so obstali kot vkopani, ko so jim z lutkami likov Janeza in Micke prezentirali, kako se je pri nas lepo voziti s sto let staro bohinjsko progo, ki je predstavljala povezovalno nit slovenske predstavitve. S takšno ikonografijo smo se vrnili vsaj sto let nazaj v preteklost. Potencialni turisti so tako dobili vtis, da pri nas vsi hodijo naokoli v slovenskih nošah, igrajo harmoniko in jedo mastne klobase z zeljem. Žene klekljajo in ličkajo koruzo, moški pa delajo na polju in sekajo drva. Nič bolj zabavno ni bilo na prostoru, kjer so stale slovenske stojnice. Med vso novo tehnologijo sta na našem prostoru predstavljala višek miniaturna kopija kabine vlaka bohinjske proge in nastop Lada Leskovarja. Še najbolj so bile obiskane happy hours, kjer je šlo dobro v promet slovensko vino. Kljub preživeti zamisli in slabi predstavitvi so bili nekateri nad dogajanjem navdušeni.

Gospodarski minister Andrej Vizjak je televizijski kameri nacionalke zaupal: "Po ocenah obiska tako tiskovne konference kot tega družabnega, zabavnega dela na slovenskem predstavitvenem prostoru lahko ocenjujem, da se Slovenija letos dostojno predstavlja, da ponujamo tisto, kar Slovenijo loči od podobnih turističnih držav, in to je najpomembnejše. Želimo se torej predstaviti s tistim, kar drugi želijo in kar lahko mi dobrega tudi ponudimo."

V turistični zvezi pa so prepričani, da je bila tema animacije usklajena s turistično ponudbo, predvsem destinacije Julijskih Alp: "Naš namen je bil, da udeleženci slišijo tudi naš jezik, saj turizem ne samo gradi na različnosti, občudovanju in spoznavanju drugačnosti, ampak je k tem ciljem poklican."