15. 12. 2006 | Mladina 50
Laži v oglasih za čistilna sredstva
Zveza potrošnikov nas tokrat ne bo ščitila
Breda Kutin
© Miha Fras
Na televizijah se zadnje čase vrti oglas, v katerem nas k nakupu čistila Cilit Bang nagovarja recimo Marija iz Kranja ali pa Tina iz Celja. A kdor je oglas za Cilit Bang spremljal res pozorno, je lahko ugotovil, da je ta sinhroniziran v slovenščino. In da gospe očitno nista iz Slovenije ... V hrvaški izpostavi podjetja Reckitt Beckiser, ki skrbi tudi za marketing v Sloveniji, so nam potrdili, da nam Cilit Banga v oglasu res ne priporočajo Slovenke. Oglas so posneli v Franciji, potem pa so ga "sinhronizirali in imena igralk prilagodili lokalnim potrebam". Po njihovem prepričanju naj bi bilo sicer iz oglasa jasno razvidno, da je ta sinhroniziran in da gospa v resnici ni "Marija iz Kranja" ali "Tina iz Celja". Zato naj oglas tudi ne bi bil zavajajoč.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?