Gregor Cerar

 |  Mladina 7

Adria leto po Aurori

Zdaj tovorna letala lahko najemajo

Adrijino letalo

Adrijino letalo
© Boban Plavevski

Pred približno enim letom se je na državnem letalskem prevozniku Adria Airways dogajala prava drama, ki se je končala s "prostovoljno" odstavitvijo tedanjega začasnega predsednika uprave Iztoka Malačiča, ker je sklenil posel s slovenskim podjetjem Aurora Airlines, ki naj bi za Adrio opravljala prevoze tovora. Posel je bil zaradi zapletov in pritiskov, tudi s strani nadzornega sveta Adrie, razveljavljen. Sodelovanje med Adrio in Auroro pa zdaj dobiva epilog na sodišču, kjer Adria zahteva vračilo malce več kot 145.000 evrov predujma za nerealiziran posel, Aurora pa naj bi Adrio tožila zaradi poslovne škode za 100.000 evrov.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,5 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje:

Gregor Cerar

 |  Mladina 7

Adrijino letalo

Adrijino letalo
© Boban Plavevski

Pred približno enim letom se je na državnem letalskem prevozniku Adria Airways dogajala prava drama, ki se je končala s "prostovoljno" odstavitvijo tedanjega začasnega predsednika uprave Iztoka Malačiča, ker je sklenil posel s slovenskim podjetjem Aurora Airlines, ki naj bi za Adrio opravljala prevoze tovora. Posel je bil zaradi zapletov in pritiskov, tudi s strani nadzornega sveta Adrie, razveljavljen. Sodelovanje med Adrio in Auroro pa zdaj dobiva epilog na sodišču, kjer Adria zahteva vračilo malce več kot 145.000 evrov predujma za nerealiziran posel, Aurora pa naj bi Adrio tožila zaradi poslovne škode za 100.000 evrov.

Ali bo Adria dobila nazaj svoj vložek oziroma ali bo Aurora izterjala dodatno odškodnino, bo jasno šele čez leta. Adria pa je svojo tovorno dejavnost razširila in zdaj prav tako najema tovorna letala, tako kot če bi recimo tedaj najela Auroro. "Trenutno je v najemu eno letalo, občasno pa najemamo tudi po dve. Po zaključenem šolanju lastnih posadk v letošnjem letu predvidevamo eno letalo v stalnem najemu s posadkami," pravijo na Adrii. Tovorna letala pa sedaj najemajo recimo pri italijanskem Minilinerju in češkem Jobairu, kar pa očitno ni več sporno. Sicer pa Adria na mesec zdaj naredi za približno 850.000 evrov posla s tovorom, 30 odstotkov pa ga naredijo kot izvajalci del za britansko podjetje Bridges, ki zagotavlja posle z globalnimi tovornimi distributerji, kot sta UPS in TNT.