Gregor Cerar

 |  Mladina 9

Nova enigmatika in TV-zaslužki

Preproste TV-uganke sodijo med oddaje domače produkcije

Slovenske pa tudi druge komercialne tv-postaje so svoje programske vsebine popestrile s preprostimi tv-ugankami, kjer vabijo gledalce, naj kličejo in uganejo neko preprosto besedo, v zameno pa bodo dobili nekaj deset ali sto evrov. Slovenski tv-navdušenci so bili lahko osupli tudi s skoraj nadrealistični prizori, ko celo sam direktor manjše televizije vzame svinčnik v roke in na tablo nariše črko in nekaj črtic ter nato svoje občinstvo poziva, naj ugane, katero besedo si je zamislil. Klici v tovrstne ugankarske oddaje pa se zaračunavajo po posebnih tarifah, kar pomeni lep dodatni zaslužek tv-postaj.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,5 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje:

Gregor Cerar

 |  Mladina 9

Slovenske pa tudi druge komercialne tv-postaje so svoje programske vsebine popestrile s preprostimi tv-ugankami, kjer vabijo gledalce, naj kličejo in uganejo neko preprosto besedo, v zameno pa bodo dobili nekaj deset ali sto evrov. Slovenski tv-navdušenci so bili lahko osupli tudi s skoraj nadrealistični prizori, ko celo sam direktor manjše televizije vzame svinčnik v roke in na tablo nariše črko in nekaj črtic ter nato svoje občinstvo poziva, naj ugane, katero besedo si je zamislil. Klici v tovrstne ugankarske oddaje pa se zaračunavajo po posebnih tarifah, kar pomeni lep dodatni zaslužek tv-postaj.

Do možnosti za odgovor se prebijejo le redki, ostali pa svoje (ne)sodelovanje občutijo pri malce višjem telefonskem računu. Tisti, ki malce bolj pozorno spremljajo to TV-enigmatsko sceno, vedo povedati, da je treba imeti več sreče kot znanja, saj je težje dobiti priložnost za odgovor. In ker je potrebna sreča, sodelujoči pa plačajo svoj vložek z dražjim tv-klicem, smo za informacijo, ali ti kvizi sodijo pod igre na srečo in kako so urejeni, povprašali urad za igre na srečo. "Interaktivni TV-kvizi sami po sebi ne sodijo v pristojnost Urada za prirejanje iger na srečo in s tem Ministrstva za finance. V delovno področje Urada bi lahko sodili le tisti kvizi, ki bi jih bilo mogoče opredeliti kot igre na srečo. Igre na srečo so na podlagi 2. člena ZIS tiste igre, pri katerih imajo udeleženci za plačilo določenega zneska enake možnosti zadeti dobitek, izid igre pa je izključno ali pretežno odvisen od naključja ali kakšnega negotovega dogodka."