24. 5. 2007 | Mladina 20
Brezplačnih 183.750 evrov
Elan eden od zmagovalcev Eurosonga
Eurosong je verjetno najbolj gledan glasbeni šov v Evropi. Letošnji izbor za najboljšo pesem naj bi spremljalo 100 milijonov ljudi. Predizbor za finale, ki se je dogajal 10. maja, je med finaliste pognal tudi našo predstavnico. Med vsako pesmijo pa se, kot veleva tradicija Eurosonga, odvrti kratek predstavitveni film (razglednica), ki predstavlja državo gostiteljico. Finsko so nam predstavili v vseh njenih naravnih lepotah, pohvalili so se s finsko savno, pa tudi z odličnimi smučarskimi skakalci. V razglednici, ki je hvalila slednje, ponos finskega naroda, je skakalec letel s smučmi slovenskega proizvajalca Elan. Petintridesetsekundni spot je prav toliko časa prikazoval logotip Elana, kar diši po odlični reklami, če upoštevamo več kot 100 milijonov glav občinstva v 42 državah. Zato nas je zanimalo, koliko so za to reklamo v Elanu plačali. Leon Korošec iz Elana je na to povedal: "Film, ki je bil predvajan v sklopu Evrovizije, je prikazoval različne smučarske skakalce in odločitev o izboru posnetkov je bila v celoti na strani producentov filma. V pripravo filma Elan, tako vsebinsko kot finančno, ni bil vključen."
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
24. 5. 2007 | Mladina 20
Eurosong je verjetno najbolj gledan glasbeni šov v Evropi. Letošnji izbor za najboljšo pesem naj bi spremljalo 100 milijonov ljudi. Predizbor za finale, ki se je dogajal 10. maja, je med finaliste pognal tudi našo predstavnico. Med vsako pesmijo pa se, kot veleva tradicija Eurosonga, odvrti kratek predstavitveni film (razglednica), ki predstavlja državo gostiteljico. Finsko so nam predstavili v vseh njenih naravnih lepotah, pohvalili so se s finsko savno, pa tudi z odličnimi smučarskimi skakalci. V razglednici, ki je hvalila slednje, ponos finskega naroda, je skakalec letel s smučmi slovenskega proizvajalca Elan. Petintridesetsekundni spot je prav toliko časa prikazoval logotip Elana, kar diši po odlični reklami, če upoštevamo več kot 100 milijonov glav občinstva v 42 državah. Zato nas je zanimalo, koliko so za to reklamo v Elanu plačali. Leon Korošec iz Elana je na to povedal: "Film, ki je bil predvajan v sklopu Evrovizije, je prikazoval različne smučarske skakalce in odločitev o izboru posnetkov je bila v celoti na strani producentov filma. V pripravo filma Elan, tako vsebinsko kot finančno, ni bil vključen."
Vseeno pa je zanimivo, ko se potencialna reklama prelevi v številke; če upoštevamo oglaševalno tarifo TV Slovenije, bi za oglaševanje v vseh 42 državah Elan odštel 183.750 evrov ali dobrih 44 milijonov nekdanjih tolarjev.