1. 7. 2007 | Mladina 25
Novomašnik v nabiralniku
Tudi cerkev se sprošča skozi reklame
Šele ko je prišla na trg konkurenca, se je bilo treba za širitev ali za vsaj ohranitev meja božjega kraljestva bolj potruditi. Dandanes, ko celo Republiko Slovenijo preveva duh sproščenosti in je uravnoteženost naše skupno vodilo, da pridemo do končnega cilja, je seveda dobra propaganda ključno sredstvo za uspeh. In tega so se hočeš nočeš zavedeli tudi v slovenski cerkvi. Za začetek so štartali veličastno. Celo vesoljno Slovenijo so ali še bodo priključili na internet. Za dober marketinški trik so celo podpisali kratkotrajen pakt s samim hudičem. Kdor se priklopi na njihovo mrežo, si bo lahko celo zastonj na svojem ekranu ogledoval remek dela svetovne porno produkcije. Da bi potem lahko ta isti program vsem ukinili in tako poskrbeli za pravo moralo in večjo rodnost.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
1. 7. 2007 | Mladina 25
Šele ko je prišla na trg konkurenca, se je bilo treba za širitev ali za vsaj ohranitev meja božjega kraljestva bolj potruditi. Dandanes, ko celo Republiko Slovenijo preveva duh sproščenosti in je uravnoteženost naše skupno vodilo, da pridemo do končnega cilja, je seveda dobra propaganda ključno sredstvo za uspeh. In tega so se hočeš nočeš zavedeli tudi v slovenski cerkvi. Za začetek so štartali veličastno. Celo vesoljno Slovenijo so ali še bodo priključili na internet. Za dober marketinški trik so celo podpisali kratkotrajen pakt s samim hudičem. Kdor se priklopi na njihovo mrežo, si bo lahko celo zastonj na svojem ekranu ogledoval remek dela svetovne porno produkcije. Da bi potem lahko ta isti program vsem ukinili in tako poskrbeli za pravo moralo in večjo rodnost.
Novi marketinški prijemi pa so vidni tudi na nižjih nivojih. Ob duhovniškem posvečenju novomašnika Igorja Salmiča, ki se bo zgodila v začetku julija, so veljaki ene najbolj znamenitih ljubljanskih cerkva, cerkve sv. Janeza Krstnika v Trnovem - v ljudskih srcih sicer bolj znane kot kraja, kjer je oko dr. Fig Figa uzrlo prevzetno obličje gospodične Julije in kjer v vinski kleti župnije iz stene inovativno štrlita dve pravi vodovodni pipi, iz katerih teče rdeče in belo vince, pripravili čisto pravo zloženko in jo raznosili po vseh stanovanjih v fari. Bolj kot sam flajer, ki se razen po vsebini ponudbe ne razlikuje dosti od ostalih, s katerimi nam vsakodnevno polnijo nabiralnike, z nalepko ali brez, je opazen še en nov oglaševalski prijem. Poleg vseh hudih posvetnih besed in opevanja znanih zgodovinsko-pravljičnih osebnosti je med drugim zapaziti tudi spis novomašnikove matere, gospe Salmič, kjer opisuje, kako je njen sin v prvem razredu osnovne šole ponaredil podpis in da se ji danes zdi to zelo izvirno. Samemu novomašniku Igorju pa se v spremni besedi zapiše, da "je biti duhovnik danes nekaj povsem nevsakdanjega, skoraj bi rekli nekaj čisto 'aut'". Na spletni strani taiste župnije pa imajo celo rubriko "Zakaj bi bil luzer, če si lahko faca". Cerkev si je za potrebe nove kampanje torej omislila povsem nove prijeme. Besede, kot so "aut" pa luzer pa faca, so daleč od tega, kar o čisti in kleni slovenščini kot edinem zveličavnem jeziku v državi pridigajo uravnoteženi in sproščeni. Očitno se je toku časa vdala tudi cerkev. Ampak samo zaradi marketinga seveda.