Vanja Pirc

12. 7. 2007  |  Mladina 27

Spet neodvisni novinarji

Tudi Danone zlorabil novinarski poklic za spodbujanje prodaje

Pred približno dvema letoma nas je v televizijskem oglasu za pralni prašek Ariel novinar Peter prepričeval, da je ta prašek res zakon. Oglas je takrat zbudil veliko pozornosti, saj bi novinar, ki bi nastopal v reklami, deloval v nasprotju z novinarskimi etičnimi standardi, po katerih se mora izogibati konfliktom interesov, torej tudi oglaševanju različnih izdelkov in storitev. A novinar Peter sploh ni bil novinar, temveč predstavnik neke češke PR-agencije. Zdaj v oglasih zasledimo novinarja Sama. V oglasu za napitek Actimel nas prepričuje, da med opravljanjem tako težavnega poklica, kot je novinarstvo, pač potrebuje nekaj, kar krepi njegovo odpornost. In to naj bi bil Actimel. Televizijski oglas za probiotični napitek Actimel je sicer igran in v njem nastopajoči igralec v zasebnem življenju ni novinar. Istega igralca zasledimo tudi v oglasu Zavarovalnice Tilia.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 3,7 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

 
Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

  • Tedenski zakup ogleda člankov
    3,7 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

  • Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 14 EUR dalje: