7. 8. 2007 | Mladina 31
Laško proti Bežigradu
Pivovarje skrbi sijaj registrirane znamke
Navijač Olimpije
© Miha Fras
Zasledili smo, da se je podjetje Patmark pritožilo na Upravno enoto Ljubljana zaradi preimenovanja Nogometnega kluba Bežigrad v NK Olimpija Ljubljana. Ko smo v podjetju Patmark vprašali, zakaj so to storili, so odgovorili, naj se za vsa vprašanja v zvezi z imenom Olimpija obrnemo na Pivovarno Union in ne več na Pivovarno Laško, ki je ime Olimpija zaščitila. Tam so razložili, zakaj so se pritožili na upravno enoto: „Pritožili smo se z vednostjo NK Bežigrad, saj smo hkrati v soglasju z NK zahtevali prekinitev postopka, da bi vsem vpletenim omogočili celovito rešitev vprašanja.“ Ozadje te odločitve je razložila Marjeta Zevnik iz Pivovarne Union: „Ozadje registracije znamke sega v čas, ki nekaterim slovenskim športnim delavcem ni v čast. Olimpija je znamka, ki jo je vsaj v športu treba skrbno negovati in skrbeti za njeno podobo. Ni vseeno, ali jo nosijo igralci v prvi ligi, ki se potegujejo za evropska odličja, ali tisti s konca lestvic. Prav tako ni vseeno, ali jo nosijo tisti, ki negujejo športno tradicijo, ali tisti, ki merijo svoje uspehe po debelini denarnice.“ Situacija pa ni zanimiva samo za NK Bežigrad, temveč tudi za Akademsko športno zvezo Olimpija, ki obstaja že desetletje, pa ni lastnica svojega imena.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
7. 8. 2007 | Mladina 31
Navijač Olimpije
© Miha Fras
Zasledili smo, da se je podjetje Patmark pritožilo na Upravno enoto Ljubljana zaradi preimenovanja Nogometnega kluba Bežigrad v NK Olimpija Ljubljana. Ko smo v podjetju Patmark vprašali, zakaj so to storili, so odgovorili, naj se za vsa vprašanja v zvezi z imenom Olimpija obrnemo na Pivovarno Union in ne več na Pivovarno Laško, ki je ime Olimpija zaščitila. Tam so razložili, zakaj so se pritožili na upravno enoto: „Pritožili smo se z vednostjo NK Bežigrad, saj smo hkrati v soglasju z NK zahtevali prekinitev postopka, da bi vsem vpletenim omogočili celovito rešitev vprašanja.“ Ozadje te odločitve je razložila Marjeta Zevnik iz Pivovarne Union: „Ozadje registracije znamke sega v čas, ki nekaterim slovenskim športnim delavcem ni v čast. Olimpija je znamka, ki jo je vsaj v športu treba skrbno negovati in skrbeti za njeno podobo. Ni vseeno, ali jo nosijo igralci v prvi ligi, ki se potegujejo za evropska odličja, ali tisti s konca lestvic. Prav tako ni vseeno, ali jo nosijo tisti, ki negujejo športno tradicijo, ali tisti, ki merijo svoje uspehe po debelini denarnice.“ Situacija pa ni zanimiva samo za NK Bežigrad, temveč tudi za Akademsko športno zvezo Olimpija, ki obstaja že desetletje, pa ni lastnica svojega imena.
Pivovarji pravijo, da ji ne bodo delali težav: „Tudi v bodoče bomo ostali imetniki znamke Olimpija. Pač pa smo AŠZ ponudili, da bi nanjo prenesli licenco, pri čemer bi bila dolžnost AŠZ, da v skladu s svojimi merili športne odličnosti skrbi za sijaj znamke. Naša vloga bi ostala tako le še vloga nekoga, ki ima na dosegu roke zasilno zavoro, v izogib ponavljanju zgodovine,“ je še povedala Zevnikova. Kakorkoli že, na spletni strani NK Olimpija Ljubljana smo zasledili izjavo direktorja kluba Aleša Remiha, da bodo nastopali pod imenom NK Olimpija Bežigrad.
Glede na to, da je Pivovarna Laško zaščitila ime Olimpija in pozneje pravice prenesla na Pivovarno Union, smo še vprašali, kako bodo ukrepali proti Coca Coli HBC B-H, d. o. o., Sarajevo, BiH, ki polni vodo z imenom Olimpija. Odgovorili so, da v BiH z znamko ne bodo posegali. Mogoče se lahko ob tej izjavi spomnimo, da je Pivovarna Laško zaščitila ime Olimpija v času pivovarske vojne, ko se še ni vedelo, kdo bo prevzel Pivovarno Union. Verjetno pa se kljub vsem prevzemom v zadnjem času s Coca Colo še ne upajo boriti.