Gregor Cerar

 |  Mladina 34

Slovenski vojaki kot medijske zvezde

Kosovski mediji so ponoreli za slovenskimi vojaki

Malodane vsi kabelski pa tudi internetni televizijski ponudniki imajo med svojimi tv-programi tudi kosovsko televizijo RTK, ki jo najbrž zaradi jezikovnih ovir gledajo le tisti, ki obvladajo albanščino. Bolj pozorni spremljevalci tv-dogodkov na različnih televizijah pa so lahko opazili, da na kosovski televiziji predvajajo oddaje o življenju, liku in delu množice slovenskih vojakov, ki skrbijo za mir v nemirni nekdanji avtonomni pokrajini SFRJ, ki naj bi morda kmalu postala samostojna država. Slovenske vojake so prikazovali, kako sodelujejo z lokalnim prebivalstvom, kako recimo urijo kosovske otroke na kopališču, v uniformah in v težkih vojaških škornjih seveda.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,5 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje:

Gregor Cerar

 |  Mladina 34

Malodane vsi kabelski pa tudi internetni televizijski ponudniki imajo med svojimi tv-programi tudi kosovsko televizijo RTK, ki jo najbrž zaradi jezikovnih ovir gledajo le tisti, ki obvladajo albanščino. Bolj pozorni spremljevalci tv-dogodkov na različnih televizijah pa so lahko opazili, da na kosovski televiziji predvajajo oddaje o življenju, liku in delu množice slovenskih vojakov, ki skrbijo za mir v nemirni nekdanji avtonomni pokrajini SFRJ, ki naj bi morda kmalu postala samostojna država. Slovenske vojake so prikazovali, kako sodelujejo z lokalnim prebivalstvom, kako recimo urijo kosovske otroke na kopališču, v uniformah in v težkih vojaških škornjih seveda.

Najprej smo pomislili, da gre še za eno reklamno potezo Slovenske vojske in da je ta vložila nekaj davkoplačevalskega denarja v propagando, da bi kosovski domačini hitreje in intenzivneje vzljubili slovenske vojake na tuji zemlji. Toda zmotili smo se. V Generalštabu slovenske vojske so nam razložili, da so opravljanje nalog na misiji SIKON KFOR 15 „spremljali tudi lokalni predstavniki medijev in medijske hiše. O tem so se odločali sami. Prav tako so pripravljali oddaje samostojno, Slovensko vojsko pa so občasno zaprosili za gradivo, ki ga je posnela ekipa studia MORS s Poljč“.